vrijdag 19 juli 2013

Muzikale vrijdag Vakantie 20 "Belgie, update revalidatie

"Vandaag gaan we met vakantie naar Onze zuiderburen , de belgen, oftewel België. Er zijn best wel veel Belgische artiesten maar degene die echt in mijn hart zit is Toch Urbanus, Toen ik Johan leerde kennen, heb ik Urbanus zeg maar ook leren kennen, daar werd geregeld de elpee van Urbanus opgezet en wat heb ik vaak dubbel gelegen om zijn liedjes, nu nog trouwens. Dus België is voor mij niet zo heel moeilijk om daar een artiest vandaan te toveren. Een van de eerste nummers die me het meest bij zijn gebleven en wat ik nog steeds mee blerrrr is madame in een bontjas, blijft een geweldig lied.

Urbanus kan soms raak uit de hoek komen met zijn humoristische stijl, die vaak volks, kinderlijk, soms vulgair, maar ook absurd kan zijn, neem bv het liedje 1.2.3 rikketikketik zo lekker kinderlijk, maar zo leuk om te beluisteren. Heb hem een keer live gezien en voordat hij op het podium stond had ik al veel gelachen alleen al doordat hij zijn koppie door de gordijnen stak, ja dan begin ik al met lachen wat ene komische man is dit toch. Hoop dat jullie net zo van hem genieten als ik doe.



Woensdag was mijn eerste revalidatie dag voor de long revalidatie. Dan merk je pas dat als je niet sport je longinhoud, maar ook je spieren heel snel achteruit gaan. Nu, moet ik erbij vermelden dat het weer ook wel roet in het eten goed qua lucht, die hitte is echt een aanslag op mijn longen. De fitness ging voor mijn gevoel vrij goed, maar wat zijn die apparaten weer wennen ieder apparaat is weer anders dan vorig jaar in Bliksembosch en bij de sportschool. Na de fitness, zijn we een half uurtje gaan wandelen in de buitenlucht, wat me minder goed afging vanwege de hitte in het ziekenhuis zelf was het best wel lekker. Op dus na dag 2 dat is vandaag.

Muzikale en Sportieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Succes met je revalidatie Yvon, en een fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL, ik kon iemand die Urbanus na kon doen, en die deed het ook nog beter dan Urbanus zelf (bij wijze van spreken;-))
    Maar hij blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...