woensdag 10 juli 2013

Lo sketch voor ScrapPlezier ontvangen kaartje

Zo, de 10de van de maand betekend een nieuwe lay out sketch Bij ScrapPlezier. Als je mee wilt doen kijk dan op het blog van ScrapPlezier.

Astrid had een leuke sketch voor ons uitgezocht, waar ik me wel in kon vinden. heb gewerkt met het papier van kaisercraft  - in the attic, een geweldig mooie lijn met een beetje vintage achtig papier, vandaar ook de keuze om deze foto te gebruiken, uit de oude doos zal ik maar zeggen (omstreeks halverwege 1994 gemaakt).


Dit is de uitwerking van mij, met een leuke foto van Amy en Dylan, Amy met oma`s oude bril, wat een wijsneus en Dylan die glundert volgens mij op iedere foto.
 

Details van deze LO, de linkerbovenhoek met enkele die cuts van In the attic, witte bloemen die ik met ene tekststempel heb bestempeld, roosjes en knopen.

De onderkant van de Lay out, heb ik gedaan met washitape een lijst gemaakt, een die cut (hobbelpaard omdat Amy en Dylan nog jong waren vond ik dat toepasselijk) en de randen van de LO zijn gedistressd.
Gebruikte materialen: craft cardstock, designpapier Kaisercraft - in the attic net als de die cuts, washi tape filmstrook, stans van Cheery Linn (mess border), snow bloemen Kaisercraft, ivory roosjes, twine Bsweet, letters stickers Kaisercraft, de rest is uit eigen voorraad.

van Rosalien, kreeg ik vandaga dit leuke kaartje wat is gemaakt met nieuwe producten van Stampin Up. Wat een mooie kleuren zijn dit (ook nieuw). Rosalien bedankt voor je mooie kaart weer wat voor op mijn lijstje.


Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Yvon met de filmstroken. Super leuke Lo. :)Ook de embellies passen er zo mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een toppertje Yvon, dat washi tape zo leuk gedaan om daar een lijst van te maken, gave lijn trouwens van KC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige layout heb je gemaakt van de skecht en wat een leuke foto ook. Het washi tape als lijst vind ik ook heel mooi.
    Mooi kaart heb je van Roosalien gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, je hebt mijn kaartje erbij gezet, leuk. :) Ik zal maar niet te vaak een kaartje sturen want dan weet je helemaal niet meer wat je moet kiezen straks in je Stamp Club...hihihi..

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...