zaterdag 20 juli 2013

Ontvangen kaartjes en update Revalidatie

Die lieve Alida, had me een kaartje gestuurd voordat ik naar Ciro moest voor het assessment, maar helaas kwam het kaartje niet aan. Dus stuurde ze een nieuw kaartje wat netjes een dag later werd bezorgd en wat schetst mijn verbazing, gisteren viel het eerste verstuurde kaartje op de deurmat, beter laat dan nooit, je weet het met post.nl tenslotte nooit zeker meer tegenwoordig.
Alida onwijs bedankt en heel lief dat je aan me hebt gedacht.



Gisteren dag 2 van de revalidatie gehad. Voel me weer lekkerder erdoor, al ben ik erna helemaal op. tel daarbij op dat ik vannacht slecht heb geslapen dan kan je weten hoe ik me nu voel, maar het is voor het goede doel en ik ga ervoor. Moet zeggen dat ik het gisteren er benauwder bij had dan woensdag, maar misschien zit er toch ene luchtweginfectie in de weg, maandag ene potje sputum inleveren als ik er nog last van heb, dan hopen dat het niets is. Maar ik hoest ook weer meer. Gelukkig ben ik daar wel op de plaats. Daarbij werd er me gisteren ook gezegd dat er normaal tijdens een revalidatie de meeste wel ene luchtweginfectie opliepen omdat we allemaal toch onder dezelfde doelgroep behoren (leuk vooruitzicht), maar het scheelt je bent er dan wel meteen bij, al hoop ik dat het niets is/wordt. afwachten dus.
Het finesse zelf gaat gestaag gisteren ging het naar mijn idee iets beter dan woensdag, op 1 toestel na dan, die kan maandag nog niet verhoogd worden maar dat komt ook meer door mijn nek, helaas. Daarna hebben we in het auditorium ontspanningsoefeningen gedaan, die me gelukkig heel goed afgaan met dank aan Ellis mijn cesartherapeute die me dit zo goed geleerd heeft. Al met al vond ik het weer ene goede dag, moe maar zeer voldaan.

Fijn weekend Yvon..


2 opmerkingen:

  1. nou, dan heb je er lekker 2...., heb je wel verdiend hoor. Fijn dat je het gevoel hebt dat het goed gaat en iets voor je doet. Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede berichten Yvon en leuk dat je dan 2 kaartjes krijgt. Hoop niet dat je een infectie erbij krijgt. maar wat je zegt 'je bent aan het goede adres'.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...