dinsdag 23 juli 2013

kaart voor SU-per challenge blog, eentje voor het mojo monday blog en wat luchtfoto`s

Gisterenavond deze leuke kaart nog gemaakt voor het blog van SU-per challenge, staan leuke uitdagingen op en natuurlijk alles met SU producten. De opdracht was om met deze sketch ene kaart te maken.
Dit is mijn uitwerking, meteen mijn nieuwe stempel en stans set gebruikt.

Moet nodig wat kaarten bij maken dus net weer eentje klaar gemaakt, er zijn de komende tijd veel jarige, wederom met SU producten en ene sketch van het blog van MojoMonday, waar ik geregeld inspiratie vandaan haal maar eigenlijk nooit aan meedoe, deze keer laat ik mijn kaart er eens zien.
 
Dit is dan mijn uitwerking lekker fris geel en zeeblauw of wolkenblauw, wat je maar wilt.

Natuurlijk gisterenavond ook nog wat foto`s gemaakt van de lucht die boven Nederweert hing wat ene mooi schouwspel was dit, dat wil ik jullie niet onthouden. Kijk graag naar de lucht en haar wolken/kleurenpracht etc.. gelukkig is hier gisterenavond gene regen uit gevallen, s`middags hebben we wel ene flinke maar korte bui gehad en wat onweer. Dikke druppels die leken zelfs op hagel, helaas was het daarna zeer benauwd.

Had het gisteren toch al vrij benauwd net als vandaag, te warm weer voor ene astma patiënt en dan ook nog de revalidatie gisteren, ging op zich wel redelijk, al was het er warm aan, maar heb er een goed gevoel over. ben nu 3x geweest dus nog 37 keer tegaan, maar zie het met vertrouwen tegemoet, heb er ook zin in omdat ik weet waar ik het voor doe. De meter geeft de garden aan om half 10 s`avonds. 






Koele Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. ik vind je kaartjes erg mooi, die paarse vind ik de topper, maar ja, dat is de kleur he. Mooie luchten hebben jullie daar in het verre Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten heb je gemaakt Yvon en heerlijk van kleur ook en wat een prachtige luchtfoto's.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook helemaal weg van de paarse kaart. Idd ook mijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...