zondag 7 juli 2013

Trotse moeder

Ja, trots dat ben ik op onze Amy, (natuurlijk ook op Dave en Tommy). Maar als je bekijkt dat Amy ruim 11/2 jaar geleden nog in de rolstoel zat vanwege een liesblessure (die bijna een jaar aan hebben gehouden, kan je  je met recht een trotse moeder noemen). Amy, Dave en Tommy hebbne vandaag de kennedymars Someren gelopen (80 km). vanmorgen zijn we in Lierop wezen kijken en kwamen toevallig bij de meet en greet uit (waar we niets vanaf wisten) dus na een dik uur wachten kwamen de 3 dappere strijders naar de tent gelopen. Moe en toch ook wat hongerig, hier hebben ze bijna een uur gerust en toen zijn ze de laatste 21 km gaan lopen. Een beetje voor 2 kreeg ik van Amy een sms'je dat ze nog 10 km moesten en dat de hitte het zwaar maakte en om 15.57 kwamen ze dan toch over de finish en kregen ze de beloofde en langverwachte medaille.

Amy ik ben trots op je dat je zoiets presteert, dat hadden we 11/2 jaar geelden allemaal niet verwacht.

We gaan starten voor de 80 km 6 juli rond 22.00 uur.

Motiveerde bord bij de ingang van de sporthal in Lierop.
Aankomst in Lierop

Vertrek weer bij de sporthal van Lierop.

Bijna bij de eindstreep.

yes ze hebben het alle 3 gehaald, toppers.

Een zeer trots mam...


6 opmerkingen:

  1. Wauw! Topprestatie hoor! Helemaal super en met recht een trotse moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. # super grote kanjes Yvon waar je trot op kan zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar mag je zeker trots op zijn Yvon, wat een toppers zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prestatie van alledrie!! tuurlijk ben je super trots!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was dus weer eens overbodige vragen aan het stellen zie ik nu;-) Geweldige prestatie! Mag je zeker trots op zijn!

    Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...