zondag 29 april 2012

shopping queen!!!

Dorine belde me vanmorgen of ik zin had om mee te gaan naar de scrapheap, ja dat is wel leuk, dus Johan gevraagd of die plannen  had nee dus, dus op pad. Heerlijk ff gebept en wat gekocht natuurlijk.Er werd trouwens ook een leuke workshop gegeven, van boterhamzakjes super leuk minialbum.

Dit zijn mijn aankopen en er stond iemand achter de kassa die ik wel in mijn project Life wilde voor vandaag alleen jammer dat die persoon tot 2x toe bewoog op de foto.

Carla van de Scrapheap is vandaag het onderwerp voor mijn Project LIfe

 Mijn aankopen ja dames ik heb jullie zien het goed ROSÉ cardstock en zelfs papier gekocht met veel rosé maar vond het echt Amy papier dat ik het nog snel in mijn mandje heb gegooid.


 Heel veel strassteentjes die waren een koopje en kon ik niet late liggen.

Bedankt voor je bezoek, liefs Yvon


2 opmerkingen:

  1. ohhhh jij hebt je wel echt heerlijk uitgeleefd, wat een boel moois heb je gekocht.
    Veel plezier met je aankopen
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen Yvon!
    Ik ben heel benieuwd naar je lootje met het roze...
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...