woensdag 2 mei 2012

Feel better soon, gekregen Speciaal voor jou....

Gisterenavond nog een kaartje gemaakt voor Margo. Zei zou vandaag komen voor een workshop maar helaas belde ze s`morgens af ze was doodziek (wat ook te horen was) dus heb ik Boofle maar even uit de kast getrokken die ik zaterdag heb gekocht althans ene tijdschrift met deze gratis stempel erop. hij is zo cute. Papier wat ik gebruikt heb komt van ene kitswap van het sa forum.


Vanmiddag kwam de post met een super mooie kaart Speciaal voor jou (ikke dus). Kreeg de kaart van Maaike mijn dinnetje uit Wijchen, ze wil me hiermee succes wensen met de laatste loodjes van de revalidatie, maar dat komt goed Maaike.

bedankt voor je bezoek, Liefs Yvon



3 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon bedankt voor het kaartje hij is heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaarjte Yvon, lekker rolijk papier ook. Maaike's kaartje is ook leuk.:)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...