dinsdag 8 mei 2012

Revalidatie update en super leuk pakketje van Linn

Gisteren weer wezen revalideren, was iets voor kwart over 3 daar. Dus op tijd wat dan wel jammer was was dat er maar 2 waren en dat die al begonnen waren met fietsen zodat ik maar 10 minuten heb kunnen fietsen i.p.v. 30 minuten. Daarna fitness en doordat we maar met zijn drie-en waren waren we wel op tijd klaar om 4 uur stond  ik weer buiten had de taxicentrale al gebeld dat het rond 4 uur zou worden i.p.v. half 5. Maar de taxi was blijven wachten dus dat scheelt kon daardoor meteen instappen. Had met fitness het turboknopje aan staan en weinig pauze gegund maar ik had ene week in te halen heb het vorige week echt gemist. 

Toen ik thuis kwam was ik wel doodop maar ja 3 kwartier zoiets revalidatie en 1uur en 3 kwartier op en neer met de taxi dat breekt me echt op wat dat betreft zal ik blij zijn als de revalidatie erop zit. Afgelopen donderdag ene kort gesprek bij sportiva LIFE  gehad en nu donderdagmiddag heb ik een proefles zodat ik na de laatste revalidatie die op 23 mei is de week erop meteen kan starten met fitness.
Want het is wel de bedoeling dat ik mijn spieren en conditie nu op kracht blijf houden.


Vandaag kreeg ik een leuk pakketje van Linn. Lieve Linn kei bedankt voor dit attent gebaar. xx Yvon.
Het klokje ga ik een keertje gebruiken wil eerdaags eens een kastje of zo maken waar die in komt.

Met nog een super mooie kaart erbij, Mijn dag kan niet meer stuk.

Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog, liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hallo harde sporter
    ik zie dat je weer wat gekregen hebt heel mooi en de kaart is ook heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel heelk graag gedaan en ik hoop dat je nu genoeg witte knoopjes hebt?
    zo niet...ik heb er nog duizenden:)

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...