woensdag 23 mei 2012

gewoon een berichtje

vanuit Nederweert. eergisteren bij de huisarts geweest over mijn onverklaarbare gewichts toename dit jaar. Leef dit jaar gezonder en snoep bijna niets en zeker niet ten opzichte van vorig jaar toen ik zo slecht inmijn vel zat. dacht misschien de overgang maar aangezien ik de pil vanwege klachten het hele jaar doorslik leek haar dit onmogelijk omdat ze tegenwoordig de pil geven om overgangs klachten tegen te gaan.  Ze dacht eigenlijk meer richting schildklier dus gisteren bloed laten prikken, krijg ik morgenmiddag als het goed is de uitslag van dus ben benieuwd. Vandaar deze leuke foto`s die Petra voor mij gemaakt heeft voor mijn project life.
Grapje haha, degen die het bloed afnam die zei al zometeen wil niemand meer bloed bij me laten prikken van de schrik. haha.



Bij de longarts liep het ook niet zo als ik gewild had helaas, mijn longinhoud is 10% gezakt, omdat ik het steeds vrij benauwd heb en blijf houden zoal met de revalidatie moest ik dus een longfunctie test laten doen en heb ik nog een tablet voor astma erbij gekregen (singulair genaamd) hoop dat die helpt en dat de astma snel onder controle is.

Nou, ga nu even een boterham eten en dan stilaan klaar maken om vanmiddag mijn eerste fitness les te volgen, ondanks de hoge temperatuur heb ik er zin in. dat is ook wat de revalidatie te werk heeft gebracht ik ging voor 5% meer maar ik zeg nu het is er toch wel 75% geworden zeker, want ze hebben me zelfs aan het sporten gekregen, moet zeggen vindt de fitness zelfs leuk, alhoewel bij de revalidatie sport en spel ook leuk was maar dat koste meer kracht en energie dan de fitness, die dus op mij afgesteld wordt.

Zo jullie zijn weer op de hoogte van mijn doen en late helaas nog steeds niets te scrappen laten zien moet echt weer in mijn dagelijks ritme van voor de revalidatie zien te komen.

Liefs Yvon


1 opmerking:

  1. Balen zeg van je uitslag bij de longarts !
    Heb je al iets gehoord over je bloed prikken, wat daar uitgekomen is?

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...