maandag 7 mei 2012

Weer 2 kaarten en DCL #137(ben weer begonnen)

Kwam er net achter dat ik deze mannenkaart nog niet had laten zien en de andere heb ik vanmorgen gemaakt  (hartstikke gelift vond hem zo mooi dat ik hem bijna letterlijk heb nagemaakt) wat ik normaal gesproken niet kan.



A

DUTCH CARD LOVERS #137

Vergeet ik mijn kaart voor de Dutch Card Lovers er neer te zetten, ben dus weer begonnen met de draad er op te pakken. Heb al diverse opdrachten klaar, dus kan met een gerust hart nu verder revalideren de time out heeft me goed gedaan borrel weer van de inspiratie.

Deze sketch van Marjan gaf de zet die ik nodig had om weer te starten, moest een verjaardagskaart voor haar maken en dacht ik gebruik haar eigen sketch.

Marjan`s sketch


Mijn uitwerking ervan


De prijs word deze keer gesponsord door de Scrapheap

en dit kan je winnen ga naar het Dutch Card Lovers blog om mee te doen



Bedankt voor het kijken, liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. gave kaartjes! ik heb de kaart die je gelift hebt even teruggezocht op het forum en ik moet zeggen dat die van jou mooier is, sprekend, heel gaaf papier en superlief met die kleine vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartjes weer Yvon. En dat is idd leuke post van Linn. :))
    fijn dat je weer aan scrappen toe komt. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...