dinsdag 29 mei 2012

Update van de laatste dagen

Zo even mijn blog update, van de afgelopen warme dagen. Veel gelezen en met name in het boek
 #Kanjer Guusje  wat een ontroerend boek, heb er zelfs wat tranen om weg moeten pinken en op het laatst toen Guusje is ingeslapen heb ik echt een flinke pot zitten te janken. jeetje wat een groot verdriet voor Lowie, Yvonne, Janneke, Lisa, Hans Anton, Loes maar vooral ook Guusje (ik gedachte ben ik bij jullie) ga het boek zelf bestellen had het nu geleend van de bibliotheek, maar dit boek al is het maar voor het goede doel moet ik zelf in bezit hebben. Ga ook beginnen om het blog van begin tot eind door te lezen, ben blij dat ik dit boek ontdekt heb. Via de Libelle (hebben de houdleesmap vandaar dat ik het 
pas zo laat ontdekte).

Guusje je was een echte kanjer.

Tja, dan wat totaal anders. Afgelopen zaterdag was johan jarig dit hebben we met de kinderen gevierd avonds met een bbq en als toetje aardbeienvlaai (tja je blijft een limburger).
Johan alsnog gefeliciteerd en je nieuwe bbq deed goed zijn werk net als Dave die heerlijk kan bakken.


Zondag ene rustig dagje gehad genoten van het mooie weer wel onder de overkapping en het laatste deel van Kanjer Guusje uit gelezen.

Maandag hebben we het feestje van Johan nog eens overgedaan om naar Dzjengis Khan in Eindhoven uit eten te gaan, ondanks de hitte was het er goed toeven. Veel ventilators dus lekker koel Amy had het soms zelfs koud. Wat kan je daar heerlijk eten, denk dat dit ook wel wat is als we 24 juli 25 jaar getrouwd zijn. We kregen met kerst van Amy en Dave dinercheques en die hebben we nu dus goed besteed echt super ook de sfeer , hoe ze het eten bereiden etc.. een aanrader dus.

Voor de warmte hadden ze de ramen afgedekt met witte lakens scheelde veel. later waren ze weg gehaald toen zag je nog meer de schoonheid van dit restaurant.

 De viskoeling heb zelfs ene stukje mini octopus geproefd.
Dave de rest.
 Yakitori gerechten voor op de bakplaat die ze voor je bakte.
 Mooie muurschildering.
 Mijn eerste bordje, met vlees, groente en mie
  De vis bakplaat alles werd gedaan met houten spatels super om te zien.
Mijn visbordje met links de mini octopus 
Het koffer met de toetjes had ene heerlijke aardbeien bavarois met fruit.mmmmm 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...