vrijdag 1 juni 2012

Scheveningen 30 mei

30 mei ben ik met Amy naar Scheveningen geweest, zei wilde nog een keer naar Sea Life was er zelf nog nooit geweest en met goedkope treinkaartjes was dat wel te doen. Super dag gehad veel gewandeld, Sea Life dus bezocht en veel foto`s gemaakt. hierbij een kleine fotoimpressie, met name van Sea Life.

Tja, soms lukken de foto`s met de zelfontspanner niet zoals je wilt,
dus de vorkentruc uitgeprobeerd , chips hij knipt.
 Onze lunch
 Wat zie ze er eng uit bijna doorzichtig die roggen.

 mooi sfeertje onder water.
 Hey, krokodylan was er ook onder water.
 niet officieel geflits (ahum)
 Wat was dat mooi die waterschildpad boven ons en wat was hij groot. 
Hier wordt je toch wel kwallig van, niet dan? 
mooie sfeerfoto 
Dit weet ik dus niet meer wat het was maar was wel heel  mooi om te zien. 
zee otters
 Strandtentje pakken met tortillachips, salsa, kaas en ui
Samen in de tram 
Amy aan het haken in de trein. (tijdverdrijf) 
bedankt voor het bezoek aan mijn blog.
Liefs Yvon


2 opmerkingen:

  1. Hahaha.... Dat is een zeeegel!
    Ziet er supergezellig uit Von!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukk.. door die foto's herinner ik me weer toen ik daar een paar jaar geleden was. Het is daar toch zo mooi he!


    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...