zaterdag 30 juni 2012

Creatief dagje gehad

Vandaag met Margo naar dodewaard geweest voor ene creatieve dag. Had via de vakantieveiling een workshop geboekt bij Chimene Vink voor rozen te maken. Eigenlijk wilde Margo en ik ook nog dat shabbyalbum maken en dat kon gelukkig ook nog op dezelfde dag, dus 2 workshops gedaan vandaag. De rozen maken was geweldig om te doen wel last van mijn handen gehad, (dus de nodige pijnstillers ingenomen na lange tijd) maar wat zijn ze mooi geworden, ben er super blij mee. Het shabbyalbum wordt ook mooi is nog niet klaar. De basis wel bijna, dus daar krijg je de foto`s nog van te zien. Hierbij een kleine foto impressie van vandaag.


Dit zijn mijn 2 rozen de linker is meer de gewone roos en de rechter een pioenroos

bedankt voor je bezoekje, liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit als een gezellige workshop.
    Je rozen zijn prachtig geworden.

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Witte Luik9 juli 2012 om 10:50

    Wat een prachtige rozen, kan niet kiezen welke ik mooier vind, de kleur is sowieso super! Lijkt me een leuke workshop om te doen.

    Was even op zoek naar de strakke kaart maar kan hem niet vinden. Dat kan 2 dingen betekenen: of ik vind een strakke kaart niet strak :-) of ik kijk gewoon weer eens met mijn nek haha.

    Heb overigens ook nog even de iets oudere berichten bekeken en vond het leuk om wat meer over je te weten(nav de 10 vragen). Moest lachen om "facebook of twitter: geen van beide". Had ook mijn antwoord kunnen zijn :-).
    Anno 2012 kan dat bijna niet meer maar ach, wat maakt het ook uit.

    liefs Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...