maandag 9 juli 2012

Waar blijft de tijd

Tja, afgelopen week was geen lekkere week voor mij vandaar niet meer geblogd.
Dus begin ik maar met vorige week maandag, tijdens het fitnesse, kreeg ik last rechts onderin mijn buik, s`middags moest ik toch naar de huisarts dus meteen naar laten kijken, want de pijn ging niet weg. heb hier wel vaker iets pijn maar dat trekt zo weer weg en dan ga ik dus echt niet naar de huisarts. Uiteindelijk bloed laten prikken op heel veel o.a., suiker, (die gelukkig nog steeds goed is) en nog veel meer wat ik al vergeten ben. 
Mijn ontstekingswaarde waar waren helaas te hoog dus vandaag uitgebreider daarop bloed moeten laten prikken. Wederom wachten tot vrijdag de uitslag, kan van alles zijn eierstokken, darmen etcetc. ook had ik lichte bloedarmoede, maar daar heb ik zo geen last van dus dat zal wel goed komen ben niet helemaal gerust op die onstekingswaarde (lees heb gewoon schrik voor het ziekenhuis komt van vroeger uit). De pijn is inmiddels weer aanvaardbaar en ben vanmorgen na een week dus weer gaan fitnesse, jeetje wat verlies je op een week toch een spierkracht. 
Dus deze week weer volle bak er tegenaan 3x dus.

Afgelopen zaterdag was er weer een nieuwe sketch voor de DutchCardLovers, gelukkig had ik al van te voren hard gewerkt dus had er al verschillende klaar.
Heb weer met de leuke spullen van het Witte luik gewerkt (echt ene super internetwinkel).

Dit is de sketch die Marianne voor ons gemaakt heeft.

Dit is mijn uitwerking ervan.
Gebruiktematerialen.
witte kaart, papier van Kaisercraft (bonjour), kant, bronzen filigraan ornament en de bedel van
 het witte luik, de letters weet ik zo even het merk niet meer van en bruine inkt voor de randen.

De sponsor van deze week is harlekino in Gulpen.
Zei stellen een waardebon van 15 euro ter beschikking.

Verder heb ik de laatste tijd eigenlijk niet echt meer wat gescrapt, helaas.

Vorige week zondag hadden we wel familiedag met Johan`s familie omdat zijn ouders 17 juli 55 jaar zijn getrouwd (wij de 24ste juli 25 jaar dus zeg maar 30 jaar later). We zijn naar toon Vertier geweest in best een aanrader voor grotere groepen (kleinere ook maar groter is gezelliger).
Wil, Marleen en Lizzy zijn nu ook nog in Nederland helaas niet veel gezien en ze vertrekken zondag weer naar New Zealand. Lenny gaat 3 augustus naar huis, Dylan zal haar wel missen.
Hierbij enkele foto`s van het heerlijke van Heugten dagje in Best.

Mega Bowl.


 Lizzy, Lenny en Dylan

2 Familiefietsen wat super gezellig was, natuurlijk was de opagroep (onze dus) als eerste binnen de omagroep had zich verreden en kwam denk ik zeker ene kwartier later dan ons binnen

 Johan dat is voor kindjes, je bent dan wel niet zo groot maar net te groot voor voorin te zitten.
 Zo lijkt het op 1 fiets maar het waren er toch 2.
Tja de stilstaande tuktuk wilde ik toch eens proberen wie weet gebeurd dat nog wel eens, scheurmiep 
Na afloop van dit gezellige deel was er een overheelrijk warm/koud buffet.
De 3 broers langs elkaar, Wil, Johan en Jos. 
 De feestvarkens mam en pap van Heugten.

Zo heb dna wel een dikke week niet geblogd maar heb het nu ruimschoots ingehaald
bedankt voor het lezen. Liefs yvon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...