maandag 30 juli 2012

verjaardagskaart gemaakt en nog 2 kaarten gekregen

Eerst deze 2 kaarten nog laten zien die we hebben gekregen omdat we vorige week 25 jaar waren getrouwd. de eerst is van Linn en de tweede van mijn nicht Riny en haar man Henk die waren op de zwarte cross vandaar dat het kaartje te laat kwam. Onwijs bedankt beide ze hangen al 
op mijn rek te pronken.

Kaartje van Linn, zo leuk eraan ze heeft ons beide al grijze haren gegeven (haha) super Linn.
 Kaart van Riny en Henk.

Deze kaart heb ik net gemaakt naar aanleiding van de sketch van DCL #148,
de sketch van Margot vond ik zo mooi dat ik er wat mee wilde maken.

Dit is Margot`s sketch.
Dit is mijn uitwerking van de sketch.

Gebruikte materialen;
wit papier, mymindseye (dolled up) embossing stans, stansen van Marianne design (blaadjes) ponsen van ek succes (bloemen en de rand), washi tape van de hema.

Tevens wil ik mijn nieuwe volgers welkom  heten.

Bedankt voor je bezoekje, Liefs Yvon


2 opmerkingen:

  1. zo leuk dat je mijn sketch hebt gemaakt :D en ik moet ook maar eens naar de HEMA voor tape ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi wat leuk mn kaart hier terug te zien, ik vond het een leuk grapje om Tilda en Edwin grijze haren te geven:)
    missie geslaagd zou ik zo zeggen!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...