maandag 23 juli 2012

25 jaar getrouwd

Yes, morgen een mijlpaal, dan zijn we 25 jaar getrouwd niet dat we het uitbundig vieren, daar hebben we beide geen zin in, morgen middag komen  Johan`s ouders, mijn vader en mijn zus met haar man zou nog aan komen. S`avonds vanwege het lekkere weer niet uit eten maar hier bbq-en.
 Heerlijk gezellig samen zijn. Zo zagen we er 25 jaar geelden uit, moet er niet aan denken om nu nog met zo`n stijf kapsel te lopen ben dan wel grijs maar wel lekker kort pittig geknipt.

Die auto is niet onze trouwauto maar deze stond daar dus hebben we  daar wel even 
gebruik van gemaakt.
 Mijn bruidsboeket wat ik nog steeds super vindt met die blauwe kogeldistels erin verwerkt.

Bedankt voor je bezoekje, Liefs Yvon


6 opmerkingen:

  1. Leuke foto Yvon en alvast van harte en een heeeeel gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's Yvon, en super dat die auto er stond voor de foto. :))
    Gefeliciteerd en een fijne dag.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Yvon, ik zou je werkelijk niet herkend hebben, wat een leuke foto!!!
    Van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag gewenst met je familie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeetje, wat zag je er prachtig uit zeg. Heel bijzonder trouwpak. Mooie kar zeg!
    Van harte gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk. Een hele fijne dag gewenst. Ik hoop dat mijn kaartje op tijd in de bus is beland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Yvon! Aan je ogen en mond herken ik je als ik goed kijk. Wat zijn jullie mooi!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! ik vind je trouwpak zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...