dinsdag 10 juli 2012

Lieve kaarten gekregen en wasknijperswap

Heb twee super lieve kaarten gekregen, de eerste was van Miranda en de tweede kwam vandaag van Chantal. Echt super lief van jullie meiden, het gaat wel een stuk beter maar soms steekt de pijn in mijn onderbuik nog even op. Dus ben bloednerveus wat de bloeduitslag vrijdag is, hoop van goed. 
Soms kan je wel een opsteker gebruiken en dat kon ik wel.

Miranda`s kaart
Chantal`s kaart

Dan de wasknijperswap, van de Nederlandse swappers, wat was het weer een super leuke swap.
Je moest 10 wasknijpers pimpen , leuk verpakken en wat extra lint/kant erbij doen.

Deze swap kreeg ik van Joan
Super leuk doosje (helaas iets geplet door postnl) met een leuke inhoud van 10 wasknijpers en een onwijs leuke tag met spreuk erop. Het lint kant wat erbij zat had ze ook heel leuk gedaan op de paspop en klosje van Tim Holtz (stans).

  
Dit is de swap die ik voor Joan heb gemaakt 12 maanden wasknijpers.

Mijn extra kant, lint was zo verpakt.
\Bedankt weer voor je bezoek en eventueel bericht,
Liefs Yvon






4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, 12 maanden. Prachtig gemaakt en mooi verpakt.
    Jullie hebben echt allebei een prachtige swap gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie knijpers had ze al gezien maar die jij gemaakt hebt zijn ook heel mooi leuk met elke maand erop.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel om de 12 maanden van het jaar te pimpen op de knijpers.
    En zo mooi verpakt... Helemaal af!!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm een ontsteking dus? klinkt niet lekker. Ik hoop dat je morgen een goede uitslag krijgt Yvon. Lief dat je twee kaartjes hebt ontvangen van medebloggers!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...