zondag 29 juli 2012

DCL #148, verjaardagskaartje en een zelf gekocht cadeautje

Zo, het is weer zaterdag geweest dus een nieuwe uitdaging op het DutchCardLoversblog.
Ellen kwam met een super leuke idee, om iedereen een eigen sketch te laten maken en een tekst die niet gestempeld mocht zijn. heb dus gekozen voor dit geboortekaartje voor mijn fysiotherapeute die pas een dochter heeft gekregen.

Mijn sketch.

Mijn uitwerking van de sketch.

Je kan de kaart mooi iets openklappen waardoor hij een mooiere uitstraling krijgt.

Gebruikte materialen;
witte kaart, papier lilly bee, 2 cirkels uitgestanst met de nestabillities, de wolken zijn van papertryink, de letters zijn puffy thickers en nog wat parels.

Dan net nog een kaartje gemaakt er zijn de komende tijd weer verschillende mensen jarig,
 dus ik moet aan de slag.

Gebruikte materialen;
Witte kaart, stempels en stansen van papertryink, papier van lillybee.

Had mijn blik met kleingeld al langer vol, normaal koop ik er scrapmaterialen van, maar ik had zo zin in een klein tablet, voor buiten, of gewoon in de woonkamer in mijn stoeltje. ben op advies van Dylan gegaan voor de samsung galaxy 2 7.0. Moet zeggen hij bevalt me super goed allen nog een beschermhoes kopen en een omslaghoes ervoor maken die wordt van spijkerstof gemaakt dat hoort tenminste bij mij. Dit is mijn nieuwe speeltje. Een i-pad was me te duur en te groot/zwaar om hem lang vast te houden als ik buiten in mijn stoel zit/lig en deze is lekker compact precies wat ik zocht dus.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog,
Liefs Yvon





2 opmerkingen:

  1. Ik vond je schets te gek, en je uitwerking prachtig. Ik heb je schets al gebruikt, zie je misschien nog wel eens op mn blog!
    Mooi apparaatje heb je, ik heb ook zoiets, nog geen dag spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die schets is zeker te gek en je kaart ook. Veel plezier met je tablet!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...