woensdag 11 juli 2012

Rode roos

Vandaag is Margo hier geweest, we begonnen met ene heerlijk ontbijtje en daarna  wilde we nog rozen gaan maken maar we hebben er beide maar 1 gemaakt we zijn pas laat begonnen. Margo had ene mooie rosé en ik een rode het is net een klaproos geworden i.p.v. een pioenroos.



Verder nog nieuwe tuinkussens gekocht met 25% korting maar je kon maar 2 bonnen per klant inleveren. Had wel 5 kortingsbonnen, dus dacht Margo betaald er 2 ik 2 en dan ga ik nog wel een keertje rond om kussen 5 te betalen, maar mocht ze wel in 3 x betalen zei de cassiere, er zijn dus wel mensen die dat doen maar als je het vraagt doen ze niet moeilijk (zo weer 50 euro bespaart) want er lagen er niet veel meer van en als half augustus de uitverkoop start dan moeten ze ze ook nog net hebben lagen er nu nog maar 8 en dit waren de enigste die ik echt mooi vond.

Soms zijn deze karren toch echt onhandig of de mensen die erachter lopen.haha.

Bedankt weer voor je bezoekje, Liefs Yvon


3 opmerkingen:

  1. Super bloem Yvon. :)
    Hihi...leuke foto. leuk voor PL. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvon

    De roos ziet er mooi uit,mooi rood de mijne is nog nat vond het heel gezellig moeten we gauw nog eens doen en dan kom je maar hier frutselen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een PRACHTbloem Yvon.
    Ik moet wel lachen om die foto met de kussens hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...