woensdag 25 juli 2012

Super dag gehad

Gisteren 24 juli een super dag gehad, met lieve mensen om ons heen. We wilden geen groot feest, dus alleen Johan`s ouders en mijn vader uitgenodigd, mijn zus en man kwamen evengoed en s`avonds zij Petra en Peter nog aan geweest (kwam goed uit want we hadden bbq vlees over. We zijn schandalig verwend met kaarten, cadeau`s, bloemen en geld (kan Johan zich een goede nieuwe ladder kopen) want afgelopen zaterdag brak hij bijna zijn nek,de trap begaf het na jarenlange trouwe dienst. Ik wil een kleine tablet (ben nog zoekend) dus dan is dat mooie geregeld.
Johan zijn moeder was ook super origineel we kregen twee kaarten en allebei eigen geld (haha).
Verder nog een mooie mand (picknickmand) van de kinderen, inclusief een halve dag in een oude kever rond rijden echt super gaaf zoiets. Van mijn zus en Zwager een mooie etagere met planten erin voor buiten. Van Petra en Peter een mooie bos bloemen en vvv bonnen  (komen altijd van pas.)
S`avonds dus met Amy, Dave en Dylan nog ge-bbqt heerlijk smullen en gelukkig kwamen Petra en Peter vroeg, want er was nog  genoeg over. Om 23.00 uur trokken we de stekker eruit, Johan lag al even op bed overdag was ik niet fit  (vanwege mijn darmen PDS) en s`avonds speelde Johan`s verkoudheid weer op en daarbij hij moest vanmorgen weer gewoon werken. krijgt  half augustus pas vakantie. Kortom we hebben genoten van deze dag iedereen bedankt.


Deze kaarten kregen we allemaal. 
Lies en Sjaak (v/d fotozaak), Amy, Dave en Dylan, Jan en Angèle, Petra en Peter,
Maaike, Ernest, Thymen en Benthe, Karin en Shazli, Anja, Jose, Mijn zus Carin 
en Michiel, Mijn vader en dan 2 kaarten van johan`s ouders

Deze kaart verdient een ere plaatsje van Hans en Margot, wat is die mooi super.

Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, Liefs Yvon


5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo genoten hebben... Al was het gister net zo warm als 25 jaar geleden. Hihi. Jullie zijn lekker verwend. En nu heerlijk nagenieten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals Gefeliciteerd Yvon en Johan.
    Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad en lekker verwent.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag hebben jullie gehad zeg en lekker verwend mooi hoor nu nog even nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Yvon, jij zit misschien nog wel na te genieten, leuke dag was het zeker zo te horen en te zien, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad en zo bent verwend! Leuk zoveel kaarten en de laatste is idd HEEL bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...