zondag 15 juli 2012

mijn aankopen van ScrapPlezier en gemaakte kaart

Gisteren kwam mijn bestelling al binnen van ScrapPlezier, donderdag avond besteld dus dat is lekker snel, wilde dit papier voor een vakantiealbum te maken is het nieuwste van Kaisercraft (check-inn) en in het echt is het nog mooier) ook nog wat rock pool papier erbij besteld voor iets te maken met de foto`s van Scheveningen waar ik laatst met Amy Sea Life heb bezocht. Dus kan weer vooruit.

ScrapPlezier heeft ook een leuk forum waar je uitdagingen vindt dus als je zin hebt kom gerust langs.

Mijn aankopen.

Gisterenavond nog een mannenkaart gemaakt, met het mooie papier van Authentique
Gebruikte materialen;
craft cardstock, papier Authentique (glory), stansen en stempel`s van PTI, 
blauwe chalk inkt (prussian blue), bruine intk (randjes), touw, knopen, ranspons van EK Succes

Bedankt voor je bezoekje, liefs Yvon


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, heel veel plezier ermee.
    Maar dat gaat vast wel lukken.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon
    Wat heb je weer mooi papier gekocht ben benieuwd naar het boekje wat je er van gaat maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, leuke inkopen zeg!
    Je kaart vind ik gaaf. Leuk he die luchtballon. En ik zie de notched flower ook. Die vind ik ook zo top.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...