maandag 4 juni 2012

Workshop Loosbroek, Amy 23 jaar en vandaag heerlijk gefitnest

Afgelopen zaterdag ben ik met margo naar een workshop geweest in Loosbroek via het SA forum georganiseerd. Super gezellig weer was mijn derde keer maar deze keer als deelnemer, de andere keren was ik degen die de workshop gaf. heerlijk ontspannen, heb mijn papierbakje helaas nog niet helemaal klaar mijn snoepzak wel die heb ik s`avonds meteen aan Amy cadeau gedaan
die er superblij mee was.

 Het overheerlijke eten komt van een zaak tegenover de wis.
 Margo had de eerste prijs van de bingo en kreeg een mooi scrappakket van Creatijd.
Wat was het soms stil.

Mijn bingo prijs 3de plaats gepsonsord door Scrap & More.
 Mijn gepimpt snoepzakje
Kortom een super gezellige dag.

S`avonds nog naar Dave`s ouders waar Amy en Dave hun verjaardag hielden, heerlijk gebbqt. Amy en Dave waren blij met hun cadeautjes. Amy had geld voor ene weekendje weg en voor samen ene gevulde tas met allerlei lekkers om mee te nemen en niet te missen een mooie bos met hleaas maar 22 gerbera`s i.p.v. 23 die ik besteld had. Voor Dave hadden we auto shampoo en wax 9die wilde hij graag Dylan had voor Dave ene leuke Ford focus schaal 1:24 helaas rood terwijl bol.com toch echt blauw aangeeft, maar gelukkig was Dave er evengoed blij mee en Amy met het Wallyboek
wat ze van Dylan kreeg.

Amy blij als een klein kind met haar wally boek 
Het andere kleine kind met zijn miniatuur Ford focus. 
Tja, bbq laat maar aan Deefke over kan hij als geen ander. 
Mijn familie op een rij. 
Tja, zo lief die fellow, deze foto mocht niet ontbreken.

Vanmorgen na het ontbijt ben ik wezen fitnessen bij SportivaLife, voor het eerst zonder begeleiding. was er helaas hartstikke druk, bleek dat er circuittraining was voor 50+ ers, maar ene geluk voor mij ze gebruikte andere apparaten zodat ik evengoed lekker mijn gang kon gaan. Heerlijk iets meer dan een uur bezig geweest, heb alleen even moeten wachten op een fiets, dat doe ik normaal als eerste, maar ja misschien ga ik maandag wel om half 11 dan zijn ze naar de fysiofitnes ruimte.

verder nog een kaart die ik laatst heb gemaakt toen Michiel de man van mijn zus jarig was, nog 
vergeten te tonen.

Bij de Nederlandse swappers heb ik meegedaan laatst met een lollyswap volgens mij heb ik wel mijn gekregen lolly ten toon gesteld maar niet die ik gemaakt had. Heerlijke lolly`s trouwens. verder moest je er ene zelf gemaakt item aan toevoegen en een klein cadeautje, mijn zelf gemaakt item was een tag.
Mijn lollyswap is naar Chantal gegaan waar ik er dus ook een van heb ontvangen, helaas heeft zei geen foto op haar blog gezet van deze lolly`s, wat ik eigenlijk wel een beetje jammer vindt, maar dit waren de lolly`s die ik voor haar had gemaakt, incl. de tag dus

Bedankt voor je bezoekje,
liefs Yvon





2 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon

    Ziet er lekker uit de lolly's en de tag is heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk tijd voor een bloghopje, wat heb je deze dag prachtig beschreven en gefotografeerd....en die lollies die je maakte, hartstikke leuk en lekker !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...