donderdag 14 juni 2012

In blijde verwachting en wat zag ik opeens? O, ja nog een leuk nieuwtje

Deze kaart is zoals je kan zien voor iemand die in blijde verwachting is. Ingen en Janneke BEDANKT (want ik had van hun stempelafdrukjes gekregen van zwangere dames)


Gebruikte materialen;
Wit cardstock (linnenpersing), papier lilly bee (homemade), Say it in pearls (Prima Markering),
Pons van Martha Steward: doily lace, bloemen, knoop en twine.

Wat zag ik rond het middag uur buiten op een stoeltje voor het raam zitten. Een grasparkiet, die hoogstwaarschijnlijk wel ergens is weggevlogen. Rik een vriend van Dylan heeft hem nog proberen te vangen, maar helaas niet gelukt. (ahum had natuurlijk wel eerst vanuit de woonkamer een foto ervan gemaakt voor mijn PL)

Voor ik het vergeet te melden (want ben er best wel trots op) Marjo van Het Witte  Luik, is deze week sponsor van de DutchCardLovers. Nu had ik laatst alle DT leden een afbeelding gegeven van een nostalgisch plaatje wat uit haar winkel kwam, dit om Challenge #141 te maken. Nu mailde Marjo mij of ze enkele kaarten in haar internetwinkel mocht ten toon stellen, ben je benieuwd welke kaarten het waren, kijk dan even bij Het Witte Luik op de site. Ja ik ben niet voor niets trots want mijn
 kaart zat er dus ook bij.

bedankt voor je bezoekje aan mijn blog,
Liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...