dinsdag 19 juni 2012

Yes, de canvas is klaar

Had al gevraagd of ik hem op mijn blog mocht plaatsen en dat mocht, gelukkig kennen de mensen die hem krijgen mijn blog toch niet. Moet zeggen dat ik hemzelf super vindt, dus hoop dat hij bij Angela (de geen waar ik hem voor moest maken) ook in de smaak valt.

Heb er nog wat grappige dingetjes in verwerkt met name in de zijkanten, binnen in de canvas. De buitenrand heb ik bestempeld met een tekst stempel.


Details




binnenkant detail


 Buitenkant van de canvas is bestempeld 

Vanmiddag kreeg ik mijn super gaaf pakketje van het witte luik binnen, wat voorop zit was een verrassing, kun je als je besteld aangeven. versiering, verrassing of 1% korting, dacht ga eens voor de verrassing ben dol op verrassingen  en moet zeggen deze verrassing is super
 Dit zijn de spulletjes die ik besteld had ben er super blij mee.

Bedankt voor je bezoekje weer, een berichtje zou leuk zin.
Liefs Yvon




14 opmerkingen:

  1. Wauw Yvon
    Hij is super mooi geworden!!!!!heel mooi opgemaakt ook het randje aan de binnenkant is heel mooi het geheel is echt mooi ben benieuwd wat de mensen er zelf van vinden.En weer nieuwe spulletjes gekocht!!!!de verpakking is al een verrassing ja met die pins erbij. leuke aankopen ben benieuwd wat je er van gaat maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je canvas schitterend! zo gaaf die bestempelde buitenkant, hoe verzin je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi! Daar zal het bruidspaar vast heel erg blij mee zijn!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die is echt super geworden Yvon! Fijn dat je hem op je blog mocht zetten, zodat wij hem ook konden zien! Helemaal top!!!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geworden zeg.....schitterend.
    Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvon,

    Bedankt voor het lieve bericht en de post over het witte luik!

    Ik heb ademloos zitten kijken naar je canvas, wat een mooie details! Echt heel geslaagd, daar zal het bruidspaar blij mee zijn, zo'n persoonlijk kado. Je kan er wel een winkel in beginnen !!

    liefs Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gedaan Yvon!
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi Yvon. Leuk ook die verrassinkjes aan de binnenkant van de lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs mooi gemaakt Yvon! Ziet er echt prachtig uit!!
    Dat pakketje is ook super!
    groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Yvon, wat is tie mooi geworden. Zeker weten dat het in de smaak gaat vallen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zeker supersupermooi!

    Mijn pakketje zag er ook al zo mooi uit, de spulletjes op e voorkant gewoon prima te hergebruiken, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dinnetje,

    Zit er inderdaad super uit, zoals je het weer hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw in 1 woord geweldig deze mag je voor mij ook wel maken schitterend gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...