zaterdag 23 juni 2012

DutchCardLovers #143

Zo weer een nieuwe DutchCardLovers zaterdag, dus tijd voor een nieuwe sketch. Een super leuke sketch deze keer van de hand van Cornelie.

Dit is mijn uitwerking een beterschaap kaart.

Natuurlijk valt er ook weer een prijs te winnen en deze keer wordt de prijs gesponsord door 
Zei stellen een cadeaubon van 10 euro ter beschikking, altijd leuk.

Vanmorgen ben ik toch nog even wezen ontbijten wilde eerst niet gaan maar Johan vroeg of ik een vijverplant mee kon brengen, dus uiteindelijk wel gegaan. Een mooie vijver varen gekocht en mijn camera mee genomen want langs de weg (naar intratuin) staan mooie klaprozen en meen iets van ene distelachtig iets blauw/paars. Iedere keer als ik er langs kwam had ik de camera niet bij me nu dus wel , auto langs de weg alarm lichten aan en fotograferen maar.
  


bedankt weer voor je bezoek aan mijn blog.
Liefs Yvon.


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje dat schaapje en erg leuk de letters in blokjes ernaast. Mooie papiercombie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's weer.

    PS Heb de antwoorden op mijn blog staan van die award :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...