woensdag 27 juni 2012

vanmorgen

Heerlijk was al om iets over 8 uur op de sportschool tot net voor 9 uur toen was mijn programma weer klaar, vrijdag weer. Bevalt me goed om 3x per week te gaan. daarna met Petra wezen ontbijten en heb ik nog een ligbed gekocht (voor het geval de zon toch nog gaat schijnen dit jaar) kan ik de achterkant van mijn melkflessen ook wat bruine laten worden. 
Natuurlijk mijn camera weer mee gehad en wat leuke foto`s gemaakt. op de terugweg kwamen we Pierke nog tegen. Die zat heerlijk te vissen aan het klein kanaaltje, was er ook heerlijk weer voor. 

 Wat een beauty
Pierke op zijn visstek 

Zo vandaag een kort bericht. O nee nog wat Angèle van DCL is oma geworden en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor gemaakt, ze heeft hem gisteren ontvangen dus kan hem nu wel plaatsen. 
Angèle en Jan veel plezier met jullie eerste kleinkind Fenne.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog,
Liefs Yvon



4 opmerkingen:

  1. Heey Yvon wat ben je actief bezig 3 keer in de week sporten!!!!
    maak je niet te moe we moeten zaterdag nog frutselen!!! groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha dat je dit op je blog zet (beauty) maar was wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Dinnie durf je je naam er niet meer onder te zetten haha

    xxYvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook nog een hartelijk bedankt voor je mooie kaart Yvon. Oh wij zijn helemaal lyrisch over onze kleindochter Fenne. Maar daar ga ik je niet lastig mee vallen ;) Het belangrijkste is dat ze in een warm nestje terecht gekomen is en dat er veel van haar gehouden wordt.

    Ik kwam voor de leuke rozen. Maar je hebt veel meer moois gemaakt!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...