zaterdag 9 juni 2012

Drukke week gehad en DCL #141

Zo soms heb je van die drukke weken, deze week was er weer zo een. Wil al de hele week aan mijn PL werken maar het komt er niet echt van dan dit dan dat.. Afgelopen woensdag moest ik terug naar de groepspraktijk van de huisarts voor een 24 uurs meting (bloeddruk), krijg je een heerlijk kastje om , een band om je arm die ieder half uur je bloeddruk meet. Kan je vertellen als je FM hebt is dat niet prettig voel mijn linkerarm nog steeds of het vol met blauwe plekken zit van het oppompen. Donderdag morgen om 10 uur mocht ik hem afdoen omdat ik ging fitnessen (ondanks dat ik die nacht bijna niet heb geslapen door die bloeddrukmeting ben ik toch gegaan heb net niet alles kunnen doen) en gisteren gebeld voor de uitslag, en hij was eindelijk goed, maar ja dan slik ik wel 3 pillen voor (is een familiekwaal', mijn zus de meeste neven en nichten hebben er last van mijn moeder is aan een acute hartstilstand overleden dus ik wilde die toch zelf ook omlaag dus ben super blij dat hij nu goed is en hopelijk ook blijft.

Woensdag heb ik Margo nog wat techniekjes van Tim geleerd, die ikzelf bij de scrapheap heb geleerd sommige heb ik wat aangepast met andere inktsoorten etc.


 Vandaag weer een nieuwe DutchCardLovers uitdaging van mijn hand na zeer lange tijd. We zochten een nieuwe sponsor omdat er iemand mee gestopt was en toen kwam ik op de gedachte waarom benader ik Het Witte Luik niet, die niet waagt die niet wint. Marjo van het witte luik was z lief om ons dit jaar 2x te sponsoren. Dus mijn challenge was snel bedacht, toen wij laatst een meeting van DCL hadden heb ik iedereen ene envelop met ene vintage plaatje erin gegeven sommige moesten even slikken maar er zijn super mooie  dingen gemaakt kijk maar op het DutchCardLovers blog.

Dit is mijn uitwerking van de challenge.
De afbeelding komt dus van Het Witte Luik, papier merk onbekend, de kanten bloem van een groot stuk kant waar ik deze bloem heb uitgeknipt.

Zo dat was het weer, een fijn weekeind en bedankt voor je bezoekje.
liefs Yvon


5 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat zo'n pomp om je arm flink zeer doet. Vind het zelf ook niet prettig,en dan is het maar 1x.
    De techniekjes zien er heel gaaf uit zeg.
    Je kaart is prachtig en fijn dat ik hem heb mogen krijgen Yvon. Hij staat te prijken in mijn hobbykamer :-).
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf kaartje Yvon, de kanten bloem maakt 'm helemaal af! ik vond het een erg leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ons allemaal flink weten uit de dagen Yvon! Maar dat is het niet voor niets een challengeblog voor! Ik zag er als een berg tegenop, maar ik vond het uiteindelijk toch leuk om eens een totaal andere stijl kaart te maken.
    Jouw kaart vind ik prachtig. Zo'n mooie kleurencombi dat blauw met bruin!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Witte Luik14 juni 2012 om 17:30

    Hoi Yvon,
    Je kaart staat op de site sinds vandaag, hij is prachtig geworden en de mooie foto (zo met achtergrond en sleutel) maakt het helemaal perfect !!
    Bedankt voor de challenge! En wat een mooie dingen heeft iedereen gemaakt zeg. Als je dan bedenkt dat niet iedereen fan is van dit soort plaatjes maar toch alles uit de kast haalt om er zo iets fraais van te maken, dat is een compliment waard voor de hele groep!
    groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...