maandag 18 juni 2012

Canvas opdracht

Ben nu bezig met een canvas te maken, een opdracht voor een 40 jarig huwelijk. Kei leuk om te doen en ben dan ook reuze benieuwd wat zowel de opdrachtgeefster, als haar ouders er van zullen zeggen. Hoop hem morgen of uiterlijk overmorgen af te kunnen maken, ben al de hele middag bezig. Gelukkig was er gisterenavond een belangrijke voetbalwedstrijd op althans dat dachten ze en heb ik er ook nog heerlijk wat uurtjes aan kunnen werken. (ben dus geen voetbalfan zoals je begrijpt).
Moet wel zeggen dat het materiaal bij elkaar zoeken in diverse internetwinkels nog bijna langer duurde dan het maken (nee dat is wat overdreven maar denk dat ik in totaal wel een uur of 4 à 5 bezig ben geweest voordat ik precies had wat ik wilde en wat ik in mijn kop heb zitten zit niet aan mijn kont om het zo maar even te zeggen. En dan wil ik ook zoiets kunnen krijgen, daarom duurde het natuurlijk zolang (ben gewoon niet zo snel tevreden). Maar over deze canvas ben ik nu al tevreden en hij is nog niet eens klaar, eigenlijk raar dat ik er niet meer maak want het is zo super om te doen.


bedankt voor je bezoekje,
liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon
    Je maakt ons wel heel nieuwsgierig hoe de Canvas er straks uit ziet als die klaar is wat we nu al hebben gezien word die super Mooi.
    groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sneek ziet er al gaaf uit, ik ben benieuwd naar de rest. ;))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...