zondag 13 mei 2012

DCL #138, nieuwe schoenen, kaartje gekregen en moederdag

Op het DutchCardLovers blog is weer een nieuwe week aangebroken, uitdaging #138. Een echte uitdaging deze keer alhoewel ik er gene moeite mee had. Maak een CAS kaart en dan met de kleuren groen, oranje en roze. Natuurlijk kan je er een prijs mee winnen en deze keer wordt die gesponsord door SCRAPPLEZIER


Dit is mijn uitwerking ervan. Dus heel lekker CAS (clean and simple).

Mijn nieuwe winterschoenen, tja voor 45 euro kon ik die niet laten staan.
Het zijn mephisto`s die normaal gesproken heel degelijk waren maar tegenwoordig in ene moderner jasje te verkrijgen zijn, eigenlijk waren ze 175 euro en ze lopen heerlijk.


Gisteren kwam de postbode die een super lieve kaart meebracht voor mij.
MIRANDA heel erg bedankt en de laatste 2 weken ga ik er ook natuurlijk voor.


Dit boek kreeg ik net van Amy ook voor moederdag ze weet dat ik het eerste boek van Heineken heb over de ontvoering, laatst heb ik de film ervan gezien. Dus ben benieuwd dit is meer ene documentatie boek maar daarom niet minder mooi.
Amy en Dave bedankt.


Van Dylan kreeg ik dit mooie cadeau wat hijzelf had uitgezocht hij twijfelde alleen want hij wilde hier eigenlijk meer van kopen maar ja het is prijzig, ben hier al tevreden mee maar hij weet dat ik dagelijks minimaal 1 kom gebruik en vaak 2 of 3 dus zei hij wil je liever ene kom i.p.v. het bordje waarop ik dus eerlijk antwoorden eigenlijk wel want ene gebaksbordje gebruik ik niet zo vaak, maar vindt het zo lief  van hem, maar ga het dus deze week toch even ruilen voor een kom of misschien.

 Dit is toch een super lief Cadeau van Dylan.

 O, wat is fellow toch dol op het vissenvoer, heb expres de pot open laten staan om te kijken wat hij deed, want normaal kwam hij er niet aan tot vandaag dus en net zolang doorgaan totdat hij omviel, blubblub zegt hij i.p.v. woefwoef. 


MMMM, dat lekkere vissenvoer ligt ook in de vijver ga ik het daar maar 
eens proberen denkt Fellow, en met succes.


 O, aan deze kant van de vijver kan ik er nog makkelijker bij mmmm.

Bedankt voor jullie bezoek, liefs Yvon

6 opmerkingen:

  1. Mooi is jouw kaart, echt CAS! Maar heel effectvol door de leuke stippellijntjes en de cirkels en het het hartje. Stoere laarzen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker fris kaartje , dat vind ik nou echt altijd moeilijk maar de jouwe is super!!!

    en heerlijk nieuwe schoenen, zijn lekkere stoere stappers!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvon je bent weer super verwent met Moederdag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,

    Ik wil je graag even uitnodigen om mijn blog www.noortje-design.blogspot.com te bezoeken. Vandaag laat ik een leuke tutorial zien hoe je stempelafdrukjes in kunt kleuren op Kraft papier met

    Prisma potloden.
    En ik doe er ook meteen een candy bij. Ik geef geen pakketje van dit leuke nieuwe papier weg. Kom je even kijken?

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaahhhh! je naam staat op dat kop en schoteltje, geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en natuurlijk een prachtig CAS kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...