woensdag 16 mei 2012

Veel nieuws volgens mij!!!

Ja denk dat ik wel weer genoeg te vertellen heb. 
Gisteren met Petra naar Specsavers Weert geweest, want helaas had ook het derde bril montuur last ervan dat de lak losliet. Natuurlijk balen want vond deze bril zo mooi en nog, ben toen speciaal gevallen voor de bijzondere zijkanten van deze bril. Maar eerlijk gezegd heb ik nu ook een super mooie bril gevonden, ook paars maar iets lichter en de zijarmen ja hoe kan het anders ook zijn wederom bijzondere door de vele kleuren, zoals paars en geel. Foto gegoogeld
Moet zeggen prima service van Specsavers, wat dat betreft verdienen ze van mij een warme douche (tros radar) want de bril wordt met dezelfde glazen als ik nu heb dus extra dun variafocal etcetc afgeleverd, daar blijf je dus wel klant.

Daarna reden Petra en ikke door naar van Nieuwenhoven schoenenwinkel voor een paar zomerschoenen voor mij. Ja en die vond ik, zonder moeite haalde ze dozen tevoorschijn niets was hun teveel. terwijl ik afgelopen vrijdag hier in Nederweert bij de goede schoenenzaak (zeggen ze dan) was en daar schijnbaar alles teveel moeite kosten, daar ben ik dan ook laaiend vertrokken, want ze waren mij aan het helpen dus vraag ik om een bepaald merk en maat 5, de dochter die mij aan het helpen was liep dus (in mijn veronderstelling naar achteren om die te halen) gaat ze achter de kassa staan om andere mensen te helpen (die met een klacht kwamen). Ja dag daar kom ik dus echt niet meer, al krijg ik de schoenen voor niets (alhoewel ik ze dan misschien toch wel aan zou nemen haha gezien de prijs van de schoenen). Maar nee, ik rij voortaan wel naar Weert voor een goed paar schoenen en waar je nog als klant behandeld wordt, want gisteren was ik dus ook nog eens zo stijf dat ik mijn schoenen met moeite uit kreeg en de zomerschoenen aankreeg maar daar wordt je zelfs bij geholpen. Dus ook hier een warme douche namens mij.
Dit zijn mijn nieuwe zomerstappers en jawel hoor Rood hoe kan het anders ook.
Geen durea maar solidus maar kreeg een durea voetbed mee als de solidus voetbed niet bevalt dat ik die van durea erin kan leggen.

Daarna nog heerlijk wezen lunchen bij Intratuin, Petra liet zich verrassen door mij en ik koos voor een overheerlijke panini farmerstyle. Mjammie. Daarna mijn bordje wat ik van Dylan voor Moederdag had gekregen geruild voor ene kom van Natuurlijk Yvon want die wordt tenminste gebruikt heb wel bewust de witte gekozen omdat het gebaksbordje ook wit was.

Toen ik thuis kwam lag er ene super mooie enveloppe op de mat met een kleine bestelling van
 het witte luik. Alleen al voor de verpakking zou je er spontaan wat bestellen het is net een cadeautje zo mooi als het ingepakt is. Dus eerst een foto van hoe mijn pakketje eruit zag en dan de inhoud.

Ja super leuke spullen en verpakking.

De volgende verrassing was de lollyswap van de Nederlandse swappers o, zo leuk om te doen heb de mijne vanmiddag gepost dus Chantal hoop dat hij vrijdag komt, bedacht me dus dat morgen een 
zondag is, sorry.

ahum de lolly is al op die smaakte naar meer kon de verleiding niet weerstaan, ja heel erg ben ik dus. het bootje wat er omheen zat heb ik in mijn hartjes rek gestoken en de rak die zien jullie wel een keer voorbijkomen misschien dat ik die ga gebruiken voor een klein miniboekje voor  de kiwi`s (Johan`s broer die in New Zealand woont). Chantal nogmaals bedankt hoop dat mijn lolly`s ook in de smaak vallen net als de rak.
Chantal had een super mooie boot om de lolly gemaakt.

Bootje met die overheerlijke lolly, ja wie zegt daar nou nee tegen.

Mijn super leuke Nederlandse rak.

Vandaag gerevalideerd, snap er dus echt niets meer van, want vandaag geen nieuwe brief gekregen voor volgende week. Dus heb de planning gemaild en die zeggen dat vandaag de laatste dag was. Baal hier dus super van, want dit was ons niet bekend. Rudi (fysio) heeft toen kunnen regelen dat we de maandag van Koninginnedag en de 2de mei na deze wek zouden krijgen,nou schijnbaar dus niet. Heel jammer, want nu hebben we dus geen afscheid van elkaar kunnen nemen. Heb Carlijn de bewegingsagoog dus ook nog gemaild, over het hoe en wat, want zei en Jelle waren ook in de veronderstelling dat we volgende week dus nog moesten revalideren, heb er geen lekker gevoel bij, helaas. Ondanks dat het vandaag weer ene vermoeiende inspannende dag was met fietsen en dynamic tennis. Baal er met name van dat ik de mail adressen niet heb opgeslagen van 2 mede kandidaten, zodat ik hun zou kunnen mailen hierover. En je hebt van niemand afscheid kunnen nemen, want je bouwt toch wel een band op met die mensen waar je 10 weken mee op trekt. Verder heb ik dsu volgende week niets want op de sportschool heb ik mijn eerste les pas de 29ste kijken of ik die anders naar volgende week kan verplaatsen.

Nou een heel verhaal, bedankt voor het lezen.
liefs Yvon






4 opmerkingen:

  1. Wat een vreemd abrupt einde van je revalidatie. Zo jammer dat het hier misging met de communicatie, nu heb je geen afscheid kunnen nemen en dat is wel heel erg jammer.
    Zo te zine heb je een mooi montuur gekozen, ik ben beiuwd zaterdag als we hem in het echie kunnen bewonderen. :))
    De envelop ziet er idd al heel nooi uit van je bestelling, leuke spullies. Zal zo eens in de webwinkel kijken bij hun. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yvon

    wat een gek einde van het revalidatieprogramma heb je nu ook geen papieren voor het begeleiden van het sporten voor hier in Nederweert? Leuke bril heb je uitgekozen en hele leuke schoenen zou zeggen laat de zomer maar komen.en leuke spulletjes heb je gekocht!!!! groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lollie! Heb je er ook nog leuke spulletjes bij gekregen?
    Was die lekker? Ben benieuwd naar die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bril, mooie schoenen, leuke spullen en cadeautjes! Jij kunt er weer even tegen...xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...