vrijdag 11 mei 2012

Revaldiatie update, fitness, moederdag cadeau en wat kaarten gemaakt

Ja even wat bij te werken. Afgelopen woensdag dus weer gerevalideerd, heerlijk eerst wederom fietsen, toen badminton, heb dit vroeger meen toen ik een jaar of 12 was gedaan met wedstrijden en al weet dat ik ene keer de 3de plaats heb behaald, maar door een nieuwe leraar die we kregen ben ik er onderuit gegaan (heel jammer maar die man was volgens mij ene afgekeurde commandant zo ging die tekeer). Dus afgelopen woensdag heerlijk uitgestukt en wat afgezweet.

Gisteren heb ik een proefles fitness gehad bij sportivea life en het viel me reuze mee die apparaten gingen zo soepel, (zijn dan ook super luxe apparaten), het enige waar ik echt  moeite mee had was de legpress die ging dus echt zwaarder. Meteen ene jaar abonnement afgesloten want dan heb ik een stok achter de deur en anders had ik beter niet kunnen revalideren want dan heb ik er niets mee verdient als ik hierna niets zou doen. Dus vanaf de 27ste heb ik mijn eerste echte fitness les.

Vanmiddag kwam Amy om naar soldaat van oranje te kijken ze heeft toen met Dave wel de musical gezien maar de film nog nooit en tja het is ene van mijn favoriete oorlogsfilms dus ik had hem opgenomen. Nu komt Amy zondag ook nog wel maar ze had al een moederdagcadeau bij zich. 

Het boek is tweede hands maar het verhaal erachter Amy herkende dit boek wat door haar oma is gemaakt en dat is toch wel bijzonder, wie het naar de kringloopwinkel heeft gebracht weten we niet, maar ben er super blij mee ze heeft het iets verder opgepimpt zoals de foto de geverfde luchtbellen, bloemen etc er zat nl. een gekleide poppenkopje op die heeft ze eraf gehaald maar het gedicht is nog iets van mijn moeder zo lief. Verder krijg ik van haar en Dave nog een lunch aangeboden zodra we een dagje gaan treinen (hoogstwaarschijnlijk Scheveningen)

Verder nog wat kaarten gemaakt wat minder leuke namelijk 2 condoleance kaarten voor mijn buurvrouw van vroeger. Leen dit kaarsje brand voor jou.



Dan nog een verjaardagskaartje moet er nog meer maken veel jarige komende tijd.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, liefs yvon.

3 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat het sporten je wel bevalt he.
    Leuke kaarten heb je gemaakt en ik zie de wiebel waar je het over had. Hij is toppie Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat die proef je beviel. Wat een waardevol cadeau kreeg je van Amy! Je twee condoleancekaarten vind ik erg mooi en stijlvol en ik zie ook een gave wiebel!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat leuk dat Amy dat boek vond. Wat heeft ons mam er veel gemaakt in die tijd nietwaar? En ik maar steeds de gedichtjes uit typen voor haar LOL

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...