vrijdag 4 mei 2012

Nationale dodenherdenking

Vandaag sta ik dus weer even stil bij allen die gesneuveld zijn eerste en tweede wereldoorlog maar ook alle andere oorlogen. Afghanistan, voormalig Joegoslavië etc. helaas zal het wel nooit vrede worden. Mijn gedachte gaan uit naar de nabestaanden van alles mensen die om zijn gekomen, waar dan ook. Maar mijn gedachte gaan ook uit naar de Engelse, Amerikaanse, Canadezen en alle andere die ons land gered hebben in de tweede wereldoorlog. Kom net van het Engels kerkhof af, waar ik wat foto`s heb gemaakt. ga morgen denk ik nog even terug. helaas is dodenherdenking hier in Nederweert al lang niet meer op deze plaats maar bij het gemeentehuis, op een groot plein het intieme is hierdoor verloren gegaan, helaas.










Raadhuisplein 18.05 uur



Nu past slechts stilte.....................


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...