woensdag 25 april 2012

Revalidatie update

O, wat was dat lachen vandaag. Eerst ons gebruikelijk half uurtje fietsen en daarna Zumba. Ben dus echt a ritmisch dus het was of mijn armen goed of mijn benen goed heb dus echt in een deuk gelegen moet zeggen dat Rudi en Jelle het er beter vanaf  brachten dan ikke, dus dat zegt genoeg, denk ik.
Ben wel blij dat ik mijn camera  mee had genomen alhoewel ik eigenlijk mijn goede mee had moeten nemen deze maakt op zo`n afstand toch iets minder foto`s sommige zijn dan ietsje wazig maar voor mij ene genot om op terug te kijken. iets voor kwart voor 1 was ik thuis wat gegeten, gedoucht, boodschappen gedaan en een dik uur geslapen op de bank zo moe was ik weer maar het was dan ook flink uitstukken, maar wel met een voldaan gevoel.
Volgende week heb ik een gesprek hier in Nederweert bij de sportschool kijken wat ze voor me kunnen doen en wat de kosten zijn natuurlijk (niet onbelangrijk) denk dat ik een stichting opzet help Yvon aan de fitness haha want goedkoop is het niet en eerlijk gezegd ga ik het liefst 2x per week. Heb evengoed een mail gestuurd naar de verzekering kijken of ze ook fysiofitness betalen denk het niet maar die niet waagt die niet wint zeg ik dan maar weer.

Zo nu mogen jullie even meegenieten en lachen, dus vandaag geen cartoon plaatjes om te lachen maar echte foto`s, is nog lachwekkender.

Heb de gezichten van de medewerkers van blixembosch en mijn mede cursisten afgeschermd.



Cooling down zumba 

Tja nog een keer dan!!! 
Dat is toch cartoon achtig genoeg dacht ik,
Bedankt weer voor je bezoek,
Liefs Yvon



2 opmerkingen:

  1. Oh, dus je komt de volgende keer gewoon bij mij meedoen??? Is erg leuk hoor!!! Dusse... wanneer kom je... hahahahha.....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...