woensdag 18 april 2012

Revalidatie update

Och een mens kan wat vergeten meende dat ik van afgelopen maandag al geupdate had, dus niet. de taxi was er al om 14.00 uur terwijl de afspraak was 14.15/14.30 uur maar kon de chauffeuse en heb haar binnen gevraagd om ene kwartier te wachten was anders ruim 3 kwartier te vroeg daar ja dat is me teveel van het goede.

Nou afgelopen maandag was het dus wederom half uur fietsen, 2 minuten 65  en 2 minuten 60 en dat om en om. gaat me redelijk af alhoewel ik de laatste 8 minuten 60/55 heb gedaan mijn knie liet me in de steek.Maar ze hebben liever dat je een lagere stand kiest dan je half uur niet afmaakt.

Daarna weer heerlijk krachttraining gedaan helaas waren we maar met zijn 3-en en aangezien we vroeger waren begonnen met fietsen waren we rond 4 uur klaar is ook een leuk, maar ja nu kon je in principe doorgaan op de toestellen en hoefde je niet te wachten. Had een geluk dat de taxi daar heeft moeten wachten anders had ik er niets mee op geschoten dat ik om 4 uur klaar was want dan had ik toch tot half 5 moeten wachten.


Vandaag, was de taxi er wel om kwart voor 10 wat afgesproken was  (geef de tijd aan 3 kwartier tot een uur van tevoren dan ben ik ruim op tijd daar of het moet druk zijn of andere obstakels op de weg zijn. Maar vandaag lekker door kunnen rijden.

Wederom begonnen met fietsen. Had thuis mijn knie brace al omgedaan en zo heb ik het half uur toch 60/65 om en om kunnen blijven doen moe maar voldaan van de fiets af en toen kregen we van Annabel een heerlijke appelflap (oef de calorieën er meteen weer aan, maar hij was wel lekker). Annabel nogmaals bedankt voor dit toetje.

Daarna dus naar de sportzaal en daar kregen we knotshockey (hoor jullie al denken wat is dat nu weer) we begonnen met een gewone plastic hockeystyick en een balletje met gate erin wat naar elkaar overslaan later op een doel schieten en slalommen door pionnen waas wel geinig maar merkte dat mijn heup niet precies wilde wat ik wilde helaas.

Ja en toen kwamen de knotsen, wat een heerlijke sport is dat, helaas ging toen het 3-3 was (waarvan ja ik zelfs 2 goals heb gemaakt was dan ook behoorlijk fanatiek) de bal stuk dus Rudi de fysiotherapeut even wat streken uithalen met die bal en jawel daar kwam mijn telefoon te voorschijn, super onderwerp voor mijn project life voor vandaag (haha).
Tja en toen was het 12 uur dus tijd om naar huis te gaan moe maar voldaan, toen ik thuiskwam eerst gegeten had behoorlijk honger, daarna lekker gedoucht en nog ene 3 kwartier geslapen zo moe was ik nu ben ik weer redelijk, zometeen het vlees van gisteren opwarmen frietjes erbij bakken (ja daar gaan nog meer calorieën) en nog wat groente erbij doen en dan kunnen we eten.

Dit is dus knotshockey


Mooie hoed Rudi, staat je goed


Bedankt voor je bezoek, liefs Yvon




3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen Yvon, de foto's maken meteen duidelijker wat knotshockey is. :) Jullie worden wel lekker bezig gehouden zo te lezen, komt al dat luie zweet eruit...lol...Maar fijn om te horen dat het zo geod gaat en je er ook schik in hebt.Al is het wel vervelend dat je knie niet helemaal mee werkt. Sterkte daarmee.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen de regels door kan ik lezen dat het goed met je gaat Yvon. In de zin van positief. Heerlijk voor je! Enne die knotsen? Mij doen ze denken aan reuze wattenstaafjes ;)

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om elke keer je verslagen van de revalidatie te lezen. het klinkt in ieder geval alsof je er veel plezier aan beleeft! Ik hoop ontzettend voor je dat je er baat bij zult hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...