zaterdag 14 april 2012

Zo nu eens een foto update

Ben vanmiddag op de fiets bij de boer eieren wezen halen, heerlijk vers (kan geen winkel tegenop) en i.p.v. meteen naar huis te fietsen dacht ik al ik nu eens via Nederweert-Eind fiets de sluis over en dan zo terug naar Nederweert (had mijn camera nl. mee. Want de eieren staan in ene automaat leuk voor mijn project life natuurlijk. Onderweg meteen nog wat leuke foto`s genomen en toevallig kwam ik nog een stel kippen tegen die daar zo gezellig op stok zaten dat die ook op de foto moesten. Later nog foto`s gemaakt bij de kanalen viersprong van Nederweert en weer terug naar huis gefietst al met al toch ene dikke 3 kwartier weg geweest heerlijk.

Zou bijna vergeten dat Dylan een nieuwe look aan het creëren is, de kapster was afgelopen dinsdag geweest, dus even op de gevoelige plaat vastgelegd langs zijn schilderij, als je goed kijkt zie je dat hij niet veel veranderd is ja de lengte en wat baardgroei! maar voor de rest straalt hij dezelfde blik nog uit.

De eerste foto`s uit deze serie zijn van het mooie boeket tulpen wat ik afgelopen donderdag van Maaike heb gekregen mijn vriendin uit Wijchen, helaas ver weg maar we zien elkaar toch wel met regelmaat gelukkig maar.

De Noordervaart met de kippen op stok die wonen dus tussen het water in. Bij de Noordervaart links ervan en een klein kanaaltje aan de rechtse kant van de kippen en het daarbij gelegen woonhuis, lijkt me een heerlijke plek om daar te mogen wonen.
Als je de foto groter maakt zie je op de linker onder foto de Leveroysebrug en nog verder 
door de Niesakkerbrug, helaas was het niet heel helder weer anders was dit nog beter te zien geweest.

De kanalen viersprong in Nederweert, hier komen 3 kanalen bij elkaar.
Onderste foto links.
Links ga je naar de Noordervaart, rechtdoor kanaal Wessem Nederweert en rechts en omlaag dat is de Zuid Willemsvaart die van België naar Den Bosch gaat.

Zo een beetje rondleiding door Nederweert gehad, bedankt voor je bezoek
Liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...