zondag 1 april 2012

Is this cool or what?

Vandaag deze lay out nog gemaakt voor every month a litlle more opdracht 5 weer.
De foto`s zijn van de fotoshoot op Dylan`s verjaardag onder ene viaduct met graffiti, Dylan kwam omlaag gerend en gelukkig had ik de camera goed staan zodat ik super veel foto`s kreeg, de laatste foto heb ik ook als laatste gebruikt. Hij weet dat ik op dit soort foto`s dol ben (haha).
Papier is van my ylelow little bicycle.

Bedankt weer voor je bezoek en een berichtje is altijd fijn.
liefs Yvon



3 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon leuke foto's van Dylan,dus je heb vandaag geknutseld?en ik zie dat je je blog hebt aan gepast is heel fleurig groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Lootje Yvon, leuk dat dylan op de foto wil.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het erg mooi Yvon. Prachtig al die vlakjes. En die bloem (memory box?) is gaaf er bij.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...