woensdag 4 april 2012

Revalidatie Update 2 en 4 april

Ja, loop wat achter maar was maandag 2 april, dan ook helemaal kapot toen ik 17.50 thuis kwam (ben op maandag om half 5 klaar). Ten eerste was de taxi iets te laat dus helaas kwam ik ook te laat normaal rijdt je op 35 minuten wel naar Blixembosch maar aangezien er paarden op de A2 stonden, met als gevolg lange files zijn we helemaal binnendoor gereden. Ik was kapot toen ik daar kwam helaas. Dan kom je al gefrustreerd binnen doordat je te laat bent en na zo`n lange zit ben je eigenlijk al gaar. Toch nog 20 minuten gefietst 4 minuten op 60watt en 2 minuten op 65 watt en zo steeds wisselend
 en dat dan 20 minuten. 

Daarna naar de fitnesszaal om kracht training te doen (is altijd een leuk onderdeel) Alle 8 de oefeningen 12x en dat 3x per toestel, heftig maar wel iedere keer ene voldaan gevoel.

Gelukkig was de taxi blijven wachten ,maar dat gelukkig viel me ook tegen er moest nog iemand bij het Maximacentrum opgehaald worden om 17.00 uur terwijl ik om half 5 al klaar was. Helaas was deze mevrouw die we op moesten halen pas rond 17.10 buiten en toen konden we naar Nederweert gelukkig toen geen oponthoud meer maar het resultaat was dat ik dus echt rete gaar was. Kon zelfs geen pasta meer koken, die heeft Johan gekookt op mijn instructies (gelukkig had ik de rest wel al klaar hoefde maar opgewarmd te worden) sliep al om 22uur helemaal knock out.



4 April

Vandaag was ik dus heerlijk op tijd want i.p.v. 3 kwartier heb ik dus weer gezegd kom maar 1 uur eerder i.p.v. 3 kwartier wacht liever daar dan dat ik meteen moet starten. Dus even lekker met Hanja (zal wel fout geschreven zijn) gepraat over van alles en nog wat (moet ook zeggen dat we een zeer leuke groep hebben, met ons vijven, vandaag trouwens maar 4). Nou het begon dus weer met fietsen dus ik start op 20 minuten bleek dat we er 30 moesten maar omdat ik maandag te laat was was het voor mij dus toen 20 (ahum) foutje. Wel weer hetzelfde ritme als maandag dus 4 minuten afgewisseld met 2 is wel lekker zo alleen deed mijn stuitje daarna wat pijn, maar dat heb ik sowieso als ik langer dan 20 minuten fiets (helaas al 19 jaar Dylan`s geboorte heeft daar aan meegeholpen).

Daarna naar de sporthal om eerst warming u oefeningen te doen, voor zowat alle spieren in je lichaam, buik, been bil spieren (lekker voel je tenminste dat je wat doet).


Helaas kregen we hierna voetbal ja daar vonden we volgens mij allemaal niet zoveel aan, wat overtrappen, later op goal schieten kan ik dus helemaal niet heb geregeld ene time out genomen vanwege de pijn in mijn knie (ondanks mijn kniebrache), als laatste was wel wer leuk blokjes om trappen deed me denken aan vroeger op school, vond ik toen al leuk alleen moesten we toen gooien. Helaas kreeg ik toen op mijn linkerknie die nog redelijk is ene flinke harde bal en toen ging mijn lamp dus even uit en ben ik gaan zitten, gelukkig liep het toen op zijn eind. 


Helaas was de taxi wederom 20 minuten te laat en dan zit je daar bezweet te wezen (bleh). De chauffeur was volgens mij of al heel lang niet meer in Eindhoven geweest of wist gewoon de weg niet heb zowat heel Eindhoven gezien, resultaat was pas iets na 1 uur thuis, ja dan is de lol er zo vanaf. 

Gelukkig heeft Dylan dat goed gemaakt want bakkerij Korsten heeft ene filiaal in Nederweert geopend en daar hebben ze toch heerlijke broodjes gezond eh zeg maar brood i.p.v. broodje dat heerlijk naar binnen gesmikkeld, wat met Dylan geshopt in het dorp en toen een uur geslapen. Zometeen eten het vlees is al klaar wat frietjes erbij bakken en smullen maar.

bedankt voor het lezen en tot de volgende keer, Liefs Yvon

1 opmerking:

  1. haha leuk verhaal met al die plaatjes! Fijn dat je zo'n leuke groep hebt en dat het ook allemaal goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...