zondag 8 april 2012

Dagje Den Bosch, kaarten en pasen

Ja inmiddels is het 8 april, oftewel paaszondag, niet dat wij daar veel mee hebben eigenlijk totaal niet de kinderen zochten vroeger eieren en dat was het. Nu is Amy bijna 23 jaar en haar vriend Dave is er 25 en die hebben samen met Fellow eieren gezocht vanmorgen (natuurlijk leverde dat weer leuke plaatjes op). Daarna hebben we heerlijk gebruncht en nog een keer carcasonne gespeeld. kortom ene gezellige middag toen ze rond 3 uur gingen hebben Johan en ik nog naar de Heineken film gekeken moet zeggen het boek is mooier (oude versie van het boek dan, zit veel meer verhaal in).
Amy had nog heerlijke chocolade cake gebakken incl. de nodige versiering van fondant, chocolade pecannoten mjammie.

Verder heb ik deze week nog 2 kaarten moeten maken voor Loes die bij Intratuin weggaat althans door de week ze heeft ene baan gevonden die bij haar opleiding past in de  marketing en begint er komende weke mee. Aangezien ik dinsdag mijn camera mee had vroeg Loes aan mij of  ik ene foto van haar en Paola wilde maken en daarna stil erachteraan, of ik daar ene kaart voor wilde maken. Tuurlijk deed ik dat heb er meteen een gemaakt voor Loes zelf om haar succes te wensen met haar nieuwe baan, gelukkig blijft Loes op zaterdag en koopzondagen nog bij Intratuin, kunnen eigenlijk ook niet zonder die mooie
 lach van haar.

Deze kaarten heb ik voor Loes gemaakt, de bovenste is het bedankje van Loes voor Paola voor de jarenlange samenwerking.

links is Paola en rechts dus Loes.


6 april dagje Den Bosch.

Afgelopen vrijdag be ik met Petra nog naar Den Bosch toe geweest. Een keileuke dag gehad. overheerlijk gegeten bij stadsherberg  "t pumpke echt een aanrader als je in Den Bosch bent.
Verder gewandeld, foto`s gemaakt de St-jan bezichtigd nog nooit binnen geweest maar wat is die schitterend ook een aanrader de boottocht over de binnen dieze hebben we niet gedaan was nog wat te koud op het water maar het scheelt heb hem al eens gedaan.
Verder zo nog verschillende terrasjes aangedaan, het was dan ook schitterend weer en nog leuke winkeltjes bezocht. Alleen niet echt wat gekocht sjaaltje voor Fellow, knoopjes en dat was het zo`n beetje meen iets voor 8 euro in totaal, ja ben in de stad geen big spender.

Onder dit beeld hebben we onze eerste cappuccino en latte macchiato gedronken, 
op de hoek van de  korenbrugstraat, Kruisstraat.

Onderdeel van een kant van de Sint Jan.

Club Sandwich bij de stadsherberg het pumpke, echt een aanrader, zalm,
kip, en bacon met ui, een aanrader en je hebt meteen je buik vol gegeten.

Onze latte macchiato en Cappuccino, de slagroom was voor Petra daar ben ik niet dol op.

De Sint Jan van binnen echt een aanrader om er eens binnen te gaan. Ze mogen er voor mij zelfs ene euro entree vragen als ze dan eens alles afstoffen zoals de lampen en beelden die wat lager hangen (en met een trap is dit te doen), nu kan je er gratis naar binnen overal mocht je fotograferen behalve in de Mariakapel waar ik een kaarsje voor heb aangestoken voor mijn moeder, andere ooms en tante`s die zijn overleden en Dorine en haar moeder.


Dit is show hoor, Petra wilde gewoon even op de foto. 

 
Buitenkant van de Sint Jan.

Mooi voegwerk.

Zomaar een leuk steegje!

Als afsluiter een dikke trappist.

Pasen 2012 
Bedankt voor je bezoekje, liefs Yvon


4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Jullie hebben echt genoten zo te zien. Den Bosch is een mooie stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, Den Bosch! Zo'n mooie stad, ook leuk om te winkelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een ouderwets gezellig dagje uit, heb genoten.
    Liefs ,,dinnetje,,.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet eruit als een heel gezellige dag met mooie foto's! Je creaties zijn ook gaaf, Yvon!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...