zondag 22 april 2012

vanmiddag wat kaarten gemaakt

Vanmiddag nog enkele kaarten gemaakt 1 kan ik er nog niet tonen de andere 2 wel.

Deze kaart heb ik gemaakt voor Carlijn de bewegingsagoog van Blixembosch die dinsdag jarig is, samen met ene doosje celebraties zal dat wel in de smaak vallen (hoop ik).

Deze is voor Card & Things Challenges blog.


gebruikte materialen;
witte kaart, design papier van Authentique, zwart lint, stempel van wild rose studio,
witte paperpen en zwarte inkt.

Life is a journey is vandaag verstuurd naar???? 
Gebruikte materialen:
witte kaart, design papier van Bo bunny Ad Lib, zwart kaartpapier, lint, knopen, 
wit twine en zwarte fineliner.

Bedankt voor je bezoek,
Liefs Yvon



4 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Yvon, mooi papier van het bovenstekaart . Ik zag al dat die van Authentique is, die heeft vaak prachtig papier. Ik heb er laatst ook 2 blokjes van gekocht.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Yvon! Vooral de bovenste. die kleuren vind ik prachtig. De schets zag ik al en sprak mij ook aan.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaartjes! vooral het idee van die strookjes op de eerste kaart vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...