woensdag 11 april 2012

Revalidatie update

Zo vandaag weer gerevalideerd, heerlijk na een vrije maandag (Pasen). Eerst gefietst 30 minuten 2x 60 en 2x 65 (tempo) moet zeggen dat het vrij goed ging op d e laatste 10 minuten na maar mijn knie is nog steeds niet helemaal herteld van vorige week het voetballen (helaas).


Daarna naar de sporthal om te basketballen, ja dit was weer leuk, vonden we volgens mij allemaal. had mijn camera meegenomen voor mijn project life en heb een groepsfoto laten maken leuk aan denken voor later. Heb de gezichten wel afgeschermd behalve die van mij dan want mij kennen jullie al haha. Weet wel dat de meeste er niets op tegen hebben maar doe het toch.

Tot de volgende keer weer, groetjes Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...