maandag 23 april 2012

Revalidatie update

Oef vandaag viel het zwaar, vanmorgen de stofzuiger toch moeten laten staan, maar ja al doende leert men. Helaas was de taxi er weer veel te vroeg om 14 uur alweer terwijl de afspraak was 14.15/14.30 uur dan ga je dus snelsnel alles doen, toilet, vest aan, sleutel pakken, telefoon pakken alles in je tas stoppen, je kent het gejaagd gevoel wel.
 Gelukkig had ik fruit bij me want ik was ruim een half uur te vroeg nu scheelt het op maandag is mijn groep er al eerder, omdat ze eerst ergo hebben (ik dus niet) en dan een uur pauze dus is er altijd wel iemand om mee te babbelen.

Het half uur fietsen, viel me vandaag echt zwaar. Heb maar 60/55 gefietst maar wel een half uur volgehouden al keek ik de tijd sneller (wat niet lukte natuurlijk). We hadden alle drie zoiets van oef vandaag wil het niet zo als normaal, kan je soms hebben.


Later naar de fitnes ruimte waar we weer wat spierkracht op gingen bouwen. Vandaag alle oefeningen 3x 8 maar wel enkele kilo`s zwaarder, voel me nu of er een vrachtwagen over me heen is gereden maar hopelijk is het morgen over en zo niet dan weet ik waar ik het van heb.
Gelukkig had ik vanmorgen al een ovenschotel gemaakt die Dylan om iets voor 17.00 uur in de oven had gezet, zodat we toch redelijk op tijd konden eten.

bedankt dat je weer de moeite nam om te lezen,
liefs Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...