zondag 15 april 2012

2 kaartjes en strijden tegen kanker

Net dit kaartje gemaakt ga het zo posten voor iemand die wel een steuntje kan gebruiken. de afdruk heb ik gekregen bij ene kitswap ben dan wel niet zo van de afdrukjes maar dacht ga hem eens aquarelleren is weer lang geleden dat ik dat gedaan heb ergens in oktober of november voor het laatst. het is ene kaartje wat jullie niet van mij verwachten denk ik, maar heb bewust op deze kitswap ja gezegd omdat het eigenlijk niet mijn kleuren zijn en ik er zo toch eens mee kan werken wie weet wordt ik nog 
rosé of pastelig (haha).

Nog een kaartje gemaakt met dezelfde kit en wederom een magnolia ingekleurd met aquarelverf, begin er zelfs nog plezier aan te krijgen.




Wil je dit doen a.u.b?

Op de Alpe d`Huez hebben ze honderden kaarsen neergezet voor al onze dierbaren die door kanker getroffen zijn.
De opzet is om dit bericht te kopiëren en op je blog te zetten of door te mailen naar anderen.
Jullie begrijpen dat ik aan dit gebaar niet voorbij ga.
Ik vraag jullie dan ook deze kaars door te sturen, zodat `opgeven is geen optie', voor al die mensen die het nodig hebben voortleeft, ook al is het maar voor één dierbare.

Opgeven is geen optie.

Uit Respect.



Laat deze kaarsen branden a.u.b.
Gewoon uit respect: doen alsjeblieft....

Hier kan ik geen nee op zeggen jij???

De opzet is om dit bericht te kopiëren en op je blog te zetten of door te mailen naar anderen.
Jullie begrijpen dat ik aan dit gebaar niet voorbij ga.

Ter herinnering aan al diegenen, die zijn overleden aan kanker en voor iedereen die er nu mee worstelt.

Een kaars verliest niet aan kracht door een andere kaars aan te steken.
Alsjeblieft houdt deze kaars brandend!
Dat is het enige wat ik vraag, Geef deze kaars door.



Hierbij denk ik op dit moment vooral aan mijn vriendin Dorine (wiens mam getroffen is door darmkanker), Margo die me dit bericht gestuurd heeft en zelf deze ziekte heeft gehad, Jacqueline van SA en alle andere die ik vergeten ben. 
En zeker aan mijn tante Mia, ome Jan, ome Tjeu en Mientje (iemand waar ik vroeger kind aan huis was) die deze nare ziekte helaas niet hebben overleefd.



Liefs Yvon


2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Yvon, dat je ook een kaarsje voor mijn mam brand.
    -xxx- Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...