maandag 19 augustus 2013

Vervolg scrapkamer

Zo, ik vandaag aan de revalidatie en Johan aan het slepen met spullen, naar boven. Toen ik thuis kwam was de woonkamer al zo goed als leeg kunnen we nu dansen, (haha) zoveel ruimte is daar en boven kun je op dit moment je kont niet keren. Heb net de pc tafel afgedaan pc goed aangesloten met hulp van Dylan via de telefoon (Dylan ben blij met je). Morgen begin ik aan mijn werktafel hierboven leeg te maken en op te ruimen en dan ga ik proberen wat onder staat in dozen te doen zodat dat naar boven kan. Het Cardtsock ook in de kast andere kant dan waar de papierkast staat in bakken (wordt vervolgd).

Zo ziet het er nu dus uit, totaly chaotisch.

Vanaf de deur genomen.

Vanaf de hoek bij het raam dus de andere kant van de deur.

Linkerkant van de kamer rechts die puinhoop is mijn werktafel.

Kledingkast wordt papierkast, zodat het papier niet kan verkleuren.

ben nu al blij dat ik toch heb gekozen voor deze oplossing om weer boven in een eigen hok te gaan zitten om te scrappen alleen de pc zal ik onder soms missen, maar ja heb gelukkig ook nog mijn tablet.

Rommel Groetjes Yvon...

10 opmerkingen:

  1. oh, ben je verhuisd van beneden naar boven ? wat een rommeltje heb je dan eerst he. Het voordeel is wel dat je alles door je handen krijgt en dus ook kunt bekijken wat je nu wel en niet gebruikt. Heel veel succes met inruimen !! je krijgt er een prachtige scrapkamer voor terug.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee Yvon begint al op te schieten ha ha ha.Het is nu een dooreen maar je kan al zien dat het een mooie scrapkamer word.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Yvon gaaf hoor word heel erg mooi en ja die rommel dat moet je er even voor over hebben. Een voordeel is wel al je spullen gaan weer eens door je handen en misschien kom je nog wel dingen tegen waarvan je denkt ooh heb ik die ook........althans zo zou dat bij mij gaan. Veel succes nog met het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauw, dat is een grote en complete verhuizing, Maar als je helemaal geinstaleerd ben weet ik zeker dat je heel blij met je kamer zal zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een ruimte.
    lekker he! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Godsamme, je hebt ook helemaaaaaaaaaaaal niet veel spullen! ;-)
    Wat zul jij een ruimte over hebben beneden inderdaad.

    Succes met de "bevalling" verder, wordt wel super volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh geweldig wordt het Yvon, die kast met papier, wat slim bedacht, langzaam maar zeker wordt het wat en wat een hoop spullen heb je....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog flink wat werk, maar wat zal je straks genieten van je scrapkamer, heerlijk.
    Tip voor de stickers, destijds moest ik voor op mijn huid het plak van de pleisters verwijderen met wasbezine. Wie weet werkt dit ook op kasten. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hah... jij bent gelukkig niet de enige met zoveel troep. Maar het gaat er helemaal geweldig uitzien straks. :)Succes met de laatste loodjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...