zondag 18 augustus 2013

Friendship kaartje (dt-werk) en kaartje voor DCL#192

Tja, wat zou ik nu eens gaan maken voor dt -werk, was mijn gedachte wil toch wat variatie laten zien. Dus even wat gerommeld in wat laatjes en toen zag ik deze bruine papieren zakjes weer liggen en dacht dat wordt een pocket kaartje.. Dus op een cropdag met Dorine, Maaike en Karin deze leuke pocketkaart gemaakt.

Heb de zijkanten van de zak eerst op elkaar geplakt (dubbelzijdige tape) en toen de zak dubbel gevouwen en gaan beplakken met papier uit de paperpad van Madam Boutique, de label is gemaakt van een stukje craft cardstock wat ik ook weer beplakt heb met deze lijn papier.



Verder heb ik gebruik gemaakt van de volgende Cheery Linn stansjes, small angel wings, butterflies Small en fancyfull flourisch small, houten poppetjes, twine in brown en naturel, waaraan de 
Inkt stazon black, randjes van alles beïnkt met een bruine catseye en natuurlijk nog wat stempels gebruikt van de set Friendship sentiments en nog enkele andere stempels van Kaisercraft.


Zelf vindt ik het ene super leuke pocket kaart en hoop jullie ook, makkelijk om te maken, zo klaar en kan dus snel opgestuurd worden.


Ook vandaag weer eens een kaartje voor de DutchcardLovers, dat is dus weer 4 weken geleden, nu we 2 teams hebben. Het thema voor deze keer is fashion, helaas mislukte de eerste kaart die ook leuk was. Had spijkerstof bestempeld en toen ging ik het op de kaart naaien en helaas, rekte het stof wat uit zodat hij niet mooi op de kaart kwam dus wat anders gedaan.

Deze keer wordt de prijs gesponsord door de Craftorij in Ede. je kan meedoen tot vrijdagavond de 30ste augustus tot 18.00 uur via het blog van DCL.

Dit is mijn uitwerking van de kaart, heb gebruik gemaakt van een stukje spijkerstof wat ik gerafeld heb en stempels van stampin Up.

Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaarten zeg, en wat een leuke stempels zijn dat, die van die broeken. Om verliefd op te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zakjeskaart blijft super! En die andere is ook errug leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig je kaart voor het SP blog, heel apart en wat een mooi details. Je andere kaartje vind ik ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...