zondag 18 augustus 2013

For You en nieuwe scrapkamer

Bij het SU-per challenge blog hebben ze weer een leuke uitdaging en wat nog leuker is, is dat ik voor de tweede keer in de top 3 sta, yes. Moet zeggen dat ik de kaart waarmee ik in de top 3 sta een van mijn favoriete kaarten tot nu toe is, die ik met SU producten heb gemaakt.
Dus ik mag deze top 3 badge plaatsen wat ik met plezier doe, natuurlijk. het was met
de bovenste kaart .


Dan over tot de orde van de dag de challenge van nu, een kleuren challenge (altijd leuk om te doen), gebruik 3 kleuren blauw en laat me nu net met inkt en papier in combinatie die 3 kleuren hebben die ze opnoemen. Het mochten eventueel ook andere tinten blauw zijn, maar ja, als je het hebt maak je er ook gebruik van.

Dit is mijn uitwerking van deze kleurenopdracht, ik heb gebruik gemaakt van Midnight Muse inkt, design papier en cardstock in  Pool Party en Island Indigo. Verder de volgende stempelset`s:Chalk Talk en Hearts a Flutter. lintje van SU en de rhinestones zijn van kaisercraft en de gebruikte pons is van 
EK succes embossed curve.

Vandaag zijn we dan toch begonnen om de leegstaande slaapkamer van Dylan om te toveren tot een scrapkamer voor mij. Zag er alleen tegenop, omdat die kamer op het zuid/westen ligt met het felle zonlicht, maar dat wordt opgelost. Mijn papierkast komt in de kledingkast (die in het midden staat) te staan, op de planken aan de andere kant in dezelfde kast kan ik dan mijn bakken met cardstock etc. kwijt en mijn A4 SU cardstock.
De bureau op de eerste foto komt in het midden voor het raam te staan en de pc tafel met pc die nu nog in de woonkamer staan komen op de plaats waar nu de bureau staat.

Dan de deur naar de gang die natuurlijk nog open moet kunnen en de kast waar het papier in komt te liggen, maar dat zal wel dinsdag of donderdag worden, morgen/woensdag en vrijdag eerst weer revalideren, daarna is de energie op. Ook omdat ik op maandag iets later moet beginnen dus ook later thuis ben. Op woensdag en vrijdag ben ik ook altijd gaar, het is dan ook zeer intensief, maar gelukkig heeft Johan nog 2 volle weken vakantie.

Deze kledingkast (van Dylan) moet nog ontstickert worden iemand goede bruikbare tips. Er langs staat op de foto pas 1 ladekastje het andere staat er inmiddels al langs, de lade`s staan op de onderste foto op rij van volgorde, zodat mijn systeem niet in de war raakt, scheelt later veel zoekwerk.

Deze geschilderde hond (Amy) heb ik laten hangen vindt hem gewoon super mooi en de vlag van New Zealand moet ook nog een originele plek krijgen.

Dit zijn dus de lade`s uit het eerste ladekast, in de bananendoos zitten de bovenste lade`s.

Dus zo vordert gestaag mijn nieuwe scrapkamer en nu maar hopen dat het me daar bevalt, anders verhuizen we alles weer terug naar onderen. Maar nu kan ik onder voor in de woonkamer een heerlijk relax leeshoekje maken, zodat ik me met lezen beter kan concentreren als Johan naar sport of zo aan het kijken is op tv, dat is het doel wat ik ermee hoop te bereiken.

Creatieve Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    Nu zie ik waarom we je niet meer zien!!!!Je bent je scrap plaatsje aan het verhuizen!!!Ben reuze benieuwd hoe de kamer word.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor Yvon, zo'n eigen scrapkamer.
    het voordeel is nu wel dat je alles weer eens tegen kom. hihi.
    Heel veel succes er verder mee. Gelukkig heb je goede hulp.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook heel benieuwd hoor!!! Enne die stickers krijg je er wel af met sticker verwijderaar. Dat ruikt ook niet zo sterk en dat is voor jou wellicht wel prettig. Verkopen ze bij Kruidvat.
    Als je het niet erg vindt dat het stinkt zou je iets anders kunnen gebruiken, maar gezien het materiaal waar die stickers opzitten, zou ik eerst proberen met iets minder agressiefs.
    En dan eerst zoveel mogelijk die bovenste laag eraf peuteren, daar zit vaak zo'n dikke glanslaag op... Succes! En je weet me te vinden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat leuk weer in de top 3 bij SU, maar eerlijk is eerlijk, je maakt ook mooie dingen daarmee. Je kaartje in de 3 kleurtinten is ook prachtig zeg, toch dat blog maar eens gaan volgen....
    En volgens mij krijg je een mega gave en grote scrapkamer, superleuk, ik ben benieuwd naar het vervolg, succes met de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er helemaal toppie uit, en een eigen hokje is super handig. Bezige bij die Johan van jou!
    En een tip om stickers te verwijderen zonder dat er iets beschadigd is een caramelschijf, die gebruiken ze hier voor de motor of auto enz. Beschadigd helemaal niks en is blijkbaar zo gebeurt.
    Je zet die schijf op je boormachine.
    Zal ff een link zetten zodat je snapt wat ik bedoel ;-)

    http://www.nonpaints.com/nl/caramelschijf-stickerverwijderaar-long-life-ng-2013

    volgens mij bij Halfords of Heutz ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...