maandag 5 augustus 2013

fotoshoot van de Heuga`s

O, wat zijn ze mooi, wat ja de foto`s van de fotoshoot natuurlijk die we op 28 juli hebben gehad. De locatie was natuurlijk ook geweldig en uniek. De foto`s zijn gemaakt door de vader van Caroline en de locatie is op de autosloperij "de boortoren" in Ospel. Bij deze autosloperij ligt ook een geweldig mooi bromfiets museum wat te bezoeken is op afspraak. Een aanrader als je in de buurt van Nederweert bent, of als je er niet in de buurt bent evengoed een aanrader om eens te bezoeken je raakt er niet uitgekeken, voor deze fotoshoot dus alleen foto`s gemaakt maar Johan en ik willen er toch nog een  keer een uitgebreid bezoek gaan brengen zo mooi is het daar.

Zo, de hele familie op de gevoelige plaat. Caroline, Dylan, Amy, Fellow, Dave, Ikke en Johan.

Johan en ikke achter het naaimachine een stropdas aan het naaien, je moet wat of niet dan. Dylan op de brommer met Caroline achterop.

Hè, broertje ik bel je even op om te vragen of je meedoet met een fotoshoot. Mam wilde voor Moederdag namelijk wat foto`s van ons hebben, wel unieke dus geen huis, tuin en keukenfoto`s in een of ander park, maar gewoon wat origineels. Ja, Amy dat is een goed idee zo krijgen wij ook wat mooie foto`s van onszelf. En ik moet zeggen het is gelukt. Dus Amy, Dave, Dylan en Caroline, bedankt voor deze mooie foto`s, wat natuurlijk weer geweldig mooi scrap materiaal oplevert.

De Heuga`s als gezinnetje met zijn viertjes en als een geheel, wat ikzelf een geweldig mooie foto vindt met die grote bioscoop projector erbij. Pa en ma in de zetel en de kinderen er gezellig omheen.

Amy, Dave en Fellow achter de piano(bar). Brother en sister bij een roestige auto een geweldig mooie foto, met 2 van die kanjers erop.

 Deze twee foto`s zij ontzettend mooi en zijn mij nu al dierbaar, (niet dat die andere dat niet zijn), maar het levert meteen zo geweldig scrapmateriaal op. Nu nog een potje tijd zien te vinden om al die foto`s te scrappen.

 Tja, (schoon)pap je moet eraan geloven die kofferbak in. gelukkig lag in de kofferbak een houten zwaard waar Johan de aanval mee in kon zetten. Onze mooie dochter bij die roestbak, geweldig om te zien.

 Tja, deze foto`s spreken voor zich de verliefde stelletjes op de schroot, wel leuk eigenlijk want scrappen is Engels en dat betekent eigenlijk ook schroot.

Wederom een hoop schroot met wat mooie kindjes erbij, hoop dat het bij deze foto blijft en dat we dit nooit echt hoeven mee te maken. Als laatste de Heuga`s als gezin.

Lodewijk en Peter onwijs bedankt voor deze fotoshoot.

Foto Groetjes Yvon...

20 opmerkingen:

  1. Schitterende fotoshoot is dit en bijzonder leuke foto's. Dit zijn en blijven dus hele mooie herinneringen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig, wat een geweldige locatie, leuke foto's en jullie staan er zo mooi op. Ik kan me voorstellen dat de foto's je nu al dierbaar zijn Yvon, ze zijn heel bijzonder en ik ben benieuwd naar het scrapwerk. Leuke blogfoto van jou ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Yvon.
    Daar ga jij vast veel leuks mee doen.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon,
    Super mooie foto's zijn het en inderdaad leuke locatie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Yvon, wat een leuk idee om daar een fotoshoot te maken.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's Yvon.
    Een heel mooie herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor, heel origineel en anders is zo'n locatie! Snap dat je er blij mee bent. Laat ik nou afgelopen zaterdag in Nederweert geweest zijn, wij hadden een tweedehands bestuurderstoel gevonden (die van ons is stuk) bij een sloperij daar en die hebben we opgehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk allemaal! Ik mis alleen een romantische foto van pa en ma..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die waren eerder komisch dan romantisch haha maar ik zal hem je doormailen

      Verwijderen
  9. Super leuke foto's Yvon. :) Heel orgineel idee ook om daar een fotoshoot te houden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's Yvon, jij kunt weer even vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke foto's zijn het Yvon.
    Je hebt weer genoeg om er een mooi albummetje mee te scrappen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke foto's zijn het Yvon.
    Je hebt weer genoeg om er een mooi albummetje mee te scrappen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat ontzettend leuk zo'n fotoshoot en super locatie.. xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende fotoshoot Yvon staat ook nog altijd op mijn lijstje. Wel heel apart zo en jij kunt nu lekker vooruit daar komen vast een boel lootjes van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's zijn dit geworden. Wat een mooie gezinnetje! Ik ben benieuwd welk prachtig scrapwerk dit op gaat leveren...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gave foto's zijn dit geworden. Wat een prachtig gezinnetje! Ik ben benieuwd welke leuke scrapwerkjes dit op gaat leveren...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super foto's!! Al vind ik die oud gemaakte ook wel heel erg gaaf!!

    Ospel heeft veel te bieden, in alle opzichten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. supergave foto's Yvon en wat een toplocatie. Echt een goed idee van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, kwam ook spontaan in me op omdaar de foto`s te laten maken.

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...