vrijdag 23 augustus 2013

Muzikale Vrijdag #25

Zo, de meeste vakantie`s zijn voorbij de scholen zijn weer begonnen, de meeste mensen zijn weer naar het werk, behalve Johan die heeft nog een week vrij. Misschien gaan we nog een rondje Zuid Limburg doen.
Na de vakantie komt dan de volgende muzikale vraag bij me op. Wat is een vakantie bestemming die je ooit nog hoopt te bezoeken?

Tja, dit is niet alleen mijn wens maar ook die van Johan en we hopen dat het er toch ooit eens van gaat komen is het niet vroeg dan laat. Rondtrekken met ene camper door Denemarken (maar dta hebben we in 2003 met de kinderen al eens gedaan) en door naar Noorwegen het land van de Fjorden. Dat lijkt me nu zo mooi om dat een keer te mogen meemaken, nu alleen nog het geld en een camper zien te verkrijgen, want het is geen goedkope trip dat is een ding wat zeker is, maar hoop dat dromen geen bedrog zijn en toch eens mogen uitkomen.

Denk dat vele niet echt weten dat de ban A-Ha uit Noorwegen komt, maar het trio verliet in 1983 Noorwegen om in Engeland een muziekcarrière op te bouwen en dat is ze wel gelukt denk ik. Dit nummer Take one me werd een grote hit in zowel Europa als in Amerika en is ook een favoriete nummer van mij dus hier is hij dan de groep uit mijn droom vakantie land Noorwegen.


Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. heerlijk nummer Yvon en blijven dromen die reis met die camper gaat er vast en zeker nog een keer komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat AHA nou net 1 van de weinige Noorse muzikanten zijn die ik WEL kende. XD
    Ik heb het idee dat daar meer heel heavy shit qua metal vandaan komt dat ik dan als 1e denk.
    Maar ook een prachtige dame die Ane Brun heet met haar gouden stem, bijvoorbeeld haar liedje "Changing the seasons" ..... superb!
    Nou dat is dan meteen mijn vakantiebestemming van volgende week, en sluiten we de vakantie af, want volgens mij loop jij een tikkeltje harder dan mij door al dat gerevi van jou, je rende deze week zomaar die heerlijke Denen voorbij!!! Hahaha

    Geniet nog een paar dagen!

    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...