vrijdag 16 augustus 2013

Muzikale Vrijdag #24 Engeland

Deze reis voert ons met de boot of vliegtuig over zee, vandaag neme ik jullie mee naar Engeland, ja daar komt heel veel muziek vandaan, daarom heb ik bewust gekozen voor niet ene nummer van nu maar van toen. Dus ik neem jullie over zee mee terug in de tijd met Paul McCartney & Wings. Vanaf ik dit nummer hoorde (volgens mij had mijn zus Carin)er zelfs een singeltje van. Met name de rustige zang die doedelzakken die maakte het voor mij geweldig mooi. Dus deze Engelse plaat was zo uitgezocht.

Heerlijk relaxen met Paul Mc Cartney , Wings dus. Goed luisteren en eventueel de clip bekijken dan waan je je ergens in Schotland.



Musical Greetings oftewel Muzikale Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Oh ja, week in, week uit bij Toppop geweest.... ik vond het eerst wel mooi, maar het werd volledig stuk "gedraaid"!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat heerlijk nostalgie, mooi nummer Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, oké, deze week worden we het niet zo eens geloof ik;-)
    Geen idee waarom, maar op de een of andere manier loop ik niet warm voor de Beatles, of afzonderlijke leden, of afzonderlijke bandjes en projectjes die ze gedaan hebben. En dit nummer is net als Imagine van John Lennon net iets teveel mijn oren binnen gedwaald denk ik, helaas.
    Volgende week worden we het vast weer eens ... *grinnikt*

    Fijn weekend nog en tot WF inderdaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...