vrijdag 8 maart 2013

Vrijdag Muziekdag

Vrijdag is voortaan muziekdag op mijn blog.

Deze vraag is van Josè, Op welk liedje ga je meer gas geven met auto rijden?

Oef dat zijn er zoveel, als ik lang genoeg kan rijden. Rijdt nl. niet veel op de autoweg (waar je kan gassen) maar als ik erop zit het liefst met 140 km. (beetje aan de snelheid houden heb geen zin in bekeuringen.) Vindt het heel jammer dat vanwege mijn gezondheid niet ver meer kan rijden, toen ik nog geen beperking had, kon het me niet ver genoeg zijn heerlijk en maar raggen, was niets leukers. Maar helaas met een goede dag kom ik bv tot Roermond en een heel goede dag tot Ikea Eindhoven (maar moet er dan wel aan denken, ik moet ook terug). Daarom ben ik helaas vaak afhankelijk van andere waar ik soms behoorlijk van baal. Maar welk nummer zou ik eens kiezen. Meestal is dat toch wel iets van een rockchick. Dus ik ga toch maar voor Anouk gewoon een kanjer van een zangeres. Moet ook zeggen dat ik deze CD geregeld op heb staan in de auto.

Muzikale Groetjes Yvon

2 opmerkingen:

  1. he wat leuk deze persoonlijke vragen over muziek, lekker nummer Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anouk is in iedere situatie meer dan okay! ;-)
    Ik denk dat ik van haar "Nobody's wife" zou hebben gekozen, beginperiode toen ze nog iets heftiger was.
    Maar leuk om te lezen weer! Niet dat je zo'n last hebt natuurlijk, maar dat snap je wel!;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...