zondag 10 maart 2013

Lo sketch challenge bij ScrapPlezier

Ja het is weer de 10de van de maand, dus tijd voor een nieuwe lay Out sketch bij ScrapPlezier. Wederom heeft Astrid ene super leuke sketch voor ons uitgezocht, wil je meer uitwerkingen zien van het dt team kijk dan even op het blog van ScrapPlezier. je kan nog meedoen tot de 6de april via het blog van scrapPlezier.

Dit is de sketch en mijn uitwerking ervan.

Heb bewust voor ene papierlijn gekozen die eigenlijk voor school foto`s is. Namelijk  Class act van Kaisercraft een super mooie lijn qua kleuren, maar ik dacht zal er wat anders mee doen, want soms heb je ene lijn waarvan je denkt ja dar heb ik geen foto`s voor of zo. Nu heb ik nog heel veel schoolfoto`s van Amy en Dylan maar voor mij was het dus de uitdaging om wat te maken, wat niets met school te maken heeft.

Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Mopoie layout heb je ervan gemaakt Yvon.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!! Inderdaad grappig met die dennenappel!

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie uitwerking van de sketch Yvon, en inderdaad dat kan heel goed met dit papier, ga het toch maar eens tevoorschijn halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie uitwerkingen van de sketch Yvon....ik ben weg van de kleuren, het layout geeft mij zo'n warm gevoel!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...